Feedback
I.D.: 73728533

Executie lucrari "REST EXECUTIE - MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA FELEACU, SATELE GHEORGHIENI SI VALCELE, JUDETUL CLUJ" – LOT 1-Gheorghieni 1 si LOT 2-Valcele 1

Data publicarii
13.09.22 Exista 69.470 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233141-9
Termenul limita pentru depunere:
03.10.22
Pretul estimativ:
965.394,00 RON - 965.394,00 RON
Documente participare:
  1. PARTEA DESENATA GHEORGHENI 1.pdf
  2. PARTEA DESENATA VALCELE 1.pdf
  3. PARTEA SCRISA GHEORGHENI 1.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Aceste lucrari sunt necesare pentru asigurarea accesului in conditii optime in/din comuna Feleacu si pentru asigurarea conditiilor de trafic in conditii de siguranta si confort.Valoarea estimată a contractului este de 965.394 lei+TVA din care: LOT1 – Gheorgheni 1: 386.400 lei + TVALOT2 – Valcele 1: 578.994 lei + TVA.Termenul pana la care se pot solicita clarificarile este de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofer...
Aceste lucrari sunt necesare pentru asigurarea accesului in conditii optime in/din comuna Feleacu si pentru asigurarea conditiilor de trafic in conditii de siguranta si confort.Valoarea estimată a contractului este de 965.394 lei+TVA din care: LOT1 – Gheorgheni 1: 386.400 lei + TVALOT2 – Valcele 1: 578.994 lei + TVA.Termenul pana la care se pot solicita clarificarile este de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari cf.obligatiei prev.la art.160alin(2)din Legea 98/2016 modificat prin OUG 107/2017, cu cel putin 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Clauză suspensiva* – Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive,în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.Având în vedere dispoziţiile Legii nr.98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G.nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare,autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care,indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c)teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu încazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 12 luni de la publicarea raportului procedurii, astfel încât, in cazul in care condiţia alocarii de credite bugetare pentru aceasta investitie nu este îndeplinita, procedura de atribuire pentru Lotul 2 Vâlcele 1 este anulata de drept, indiferent de stadiul procedurii de atribuire.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari "REST EXECUTIE - MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA FELEACU, SATELE GHEORGHIENI SI VALCELE, JUDETUL CLUJ" – LOT 1-Gheorghieni 1 si LOT 2-Valcele 1 03.10.22
SERVICIU ÎNTOCMIRE STUDIU DE FEZABILITATE PRIVIND REALIZARE COMPLEX MUZEAL PENTRU MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE AL TRANSILVANIEI 25.02.22
Echipamente de laborator – 3 loturi – Proiect PANDOMIC 21.12.23
Achizitie lucrari: Modernizare strazi in municipiul Dej 37 strazi 19.12.22
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 21.12.20
Echipament Medical - Sistem automat de biologie moleculara care include pregatirea si analiza probelor pentru testare cantitativa si calitativa a acidului nucleic folosind tehnologia PCR in timp real- detectie ARN 2019-nCoV din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 11.12.20
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Dotare cu echipamente medicale şi aparatură medicală de specialitate a ambulatorului din cadrul Institutului Regional de Gastroenterologie Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj Napoca", PNRR - Pilonul V: Sănătate şi Rezilienţă instituţională, COMPONENTA: 12 – Sănătate 11.04.23
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 04.01.21
Materiale de Protecţie din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 09.12.20
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟ Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca",Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 22.12.20