Obiectul contractului ce rezultă din această procedură de achiziţie publică este realizarea documentaţiei tehnico - economice, asigurarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului, întocmirea auditului energetic final, întocmirea documentaţiei As Built, execuţia lucrărilor de constructii-montaj necesare pentru realizarea, finalizarea şi recepţionarea obiectivului şi publicitate imobiliara cu intabularea edi...
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură de achiziţie publică este realizarea documentaţiei tehnico - economice, asigurarea serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului, întocmirea auditului energetic final, întocmirea documentaţiei As Built, execuţia lucrărilor de constructii-montaj necesare pentru realizarea, finalizarea şi recepţionarea obiectivului şi publicitate imobiliara cu intabularea edificarii "Amenajare terenuri de sport – Construire stadion pe structură metalică" si include:I.Intocmirea documentaţiei tehnico-economice, în conformitate cu HG 907/2016, pentru: Proiect pentru autorizarea executiei lucrarilor, actualizare documentatii si reavizare (daca este cazul expirarii) studiului geotehnic, studiului hidrogeologic si avizului PSI, Proiect tehnic de executie, (inclusiv: studiu topografic, plan cadastral vizat OCPI, studiu geotehnic verificat la cerinţa Af, Memorii tehnice, Breviare de calcul, Caiete de Sarcini, Liste cu cantităţi de lucrări - Formulare F1-F5, Devizul general, Graficul general de realizare al investitiei, Planşe generale şi pe specialităţi, Detalii de Execuţie), Plan de securitate şi Sănătate în Muncă, Proiect pentru Organizarea Execuţiei, Documentaţie pentru Urmărirea Curentă a construcţiei;II.Intocmirea documentatiilor pentru obtinerea/actualizarea avizelor si acordurilor (inclusiv intocmirea documentatiei pentru obtinerea Avizului ISU respectiv Scenariu de securitate la incendiu avizat conform certificatului de urbanism nr. 1881/29.05.2019 (achitarea taxelor/tarifelor solicitate de avizatori pentru eliberarea avizelor/autorizaţiilor vor fi suportate de Autoritatea Contractantă), acord FRF privind incadrarea indicatrilor tehnici in cerintele specifice;III.Prezentarea documentaţiilor în faţa verificatorilor de proiecte desemnaţi prin grija Autorităţii Contractante;IV.Asigurarea de asistenta tehnica de specialitate in calitate de specialisti, pe perioada desfasurarii achizitiilor lucrarilor de executie;V.Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului pe timpul execuţiei lucrărilor inclusiv participarea la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie şi ori de câte ori se impune;VI.Intocmirea proiectului aşa cum a fost construit (as built);VII.Intocmirea documentatiei pentru obţinerea Autorizaţiei de Securitate la Incendiu; VIII.Intocmirea documentatiei pentru obţinerea Avizului de Securitate la Efracţie; IX.Participarea la întocmirea cărţii tehnice a construcţiei şi la recepţia lucrărilor executate;X.Intocmire audit energetic, expertiză termică şi energetică şi raport tehnic termografic, după finalizarea lucrărilor de intervenţii dar înainte de recepţia la terminarea lucrărilor pentru obtinerea certificatului de performanta energetica;XI.Achizitionarea, oricăror consumabile, a tuturor materialelor si produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor si echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru executia lucrărilor, insotite de documentele care atesta calitatea materialelor/utilajelor/ echipamentelor, certificate de garantie, carti tehnice;XII.Orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru proiectarea lucrărilor şi pregătirea santierului, sau orice autorizatie necesară Contractantului de la autoritătile competente pentru proiectarea şi executarea lucrărilor si realizarea activitătilor si lucrărilor temporare;XIII.Transportul la santier a oricăror materiale, utilaje, componente si echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru executia lucrărilor;XIV.Orice testare si testele relevante, asa cum sunt aceste testări si teste solicitate prin legislatia si reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calitătii în constructii;XV.Întretinerea normală si extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;XVI.Activităti si consumabile necesare pentru mentinerea santierului curat si functional, demontarea si îndepărtarea oricăror lucrări sau activităti provizorii;XVII.Pregătirea oricărei documentatii necesare Contractantului pentru executia lucrărilor, documentatie care include dar nu se limitează la:a)Grafice generale de realizare a investitiei publice (fizice si valorice);b)Certificările si rezultatele testelor materialelor.XVIII.Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare, asa cum este definita in Anexa 6 din Regulamentul aprobat prin HG925/1995, modificat si completat prin Hotararea nr.742/2018.XIX.Executarea tuturor lucrărilor pe discipline, realizate pe deplin în conformitate cu Proiectul tehnic elaborat şi cerinţele Caietului de sarciniXX.Realizare documentatie topo-cadastrala pentru publicitate imobiliara, obtinerea adeverintei de existenta si intabularea cladirilor edificate - SERVICII DE INTOCMIRE A DOCUMENTATIEI CADASTRALE DE ACTUALIZARE A INFORMATIILOR TEHNICE, IN VEDEREA INTRODUCERII IN CARTEA FUNCIARA A NOII INVESTITIIXXI.Cerinţele specifice ale lucrărilor, caracteristicile tehnice ale echipamentelor, cerintele specifice si caracteristicile dotarilor, vor fi prezentate în caietele de sarcini, fisele tehnice, memoriile si plansele elaborate.