În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, în cadrul proiectului ”RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA CIZER, JUDETUL SALAJ”.
Informatii detaliate cu privire la solutiile tehnice adoptate pentru lucrarii şi cantitatile de lucrari care se solicita a fi executate, precum şi aspectele de natura tehnica care trebuie avute...
În cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, în cadrul proiectului ”RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN COMUNA CIZER, JUDETUL SALAJ”.
Informatii detaliate cu privire la solutiile tehnice adoptate pentru lucrarii şi cantitatile de lucrari care se solicita a fi executate, precum şi aspectele de natura tehnica care trebuie avute în vedere la elaborarea documetatiei de executie de lucrarilor sunt cuprinse în Proiectul tehnic, Plansele desenate, anexa la caietul de sarcini şi care face parte integranta din documentatie de atribuire.
Valoarea estimata totala a contractului este de 11.146.729,98 lei fără TVA, astfel:
Cheltuieli pentru asig. util (apa, canal, energie electr., etc.) 330000,00 lei fără TVA
Construcţii şi instalaţii 7822911,64 lei fără TVA
Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 192225,60 lei fără TVA
Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 2589500,00 lei fără TVA
Organizare de şantier 212092,74 lei fără TVA
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privirela urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative /standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de elaborare a acestuia fata de studiul de fezabilitate; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie a lucrarilor (adaptare la teren - context practic); modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea pragurilor valorice prevazute de Legea nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).