Contract de execuţie lucrări, având obiect complex:
Execuţie lucrări în cadrul proiectului: "Cresterea eficientei energetice a cladirii Primariei Municipiului Focsani" PNRR, Componenta 5-Valul Renovarii
Potrivit Devizului general actualizat la faza PT, valoarea estimată totală pentru execuţia lucrărilor este: 16.962.278,95 lei exclusiv T.V.A. formată din: Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare, Cheltuieli pent...
Contract de execuţie lucrări, având obiect complex:
Execuţie lucrări în cadrul proiectului: "Cresterea eficientei energetice a cladirii Primariei Municipiului Focsani" PNRR, Componenta 5-Valul Renovarii
Potrivit Devizului general actualizat la faza PT, valoarea estimată totală pentru execuţia lucrărilor este: 16.962.278,95 lei exclusiv T.V.A. formată din: Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare, Cheltuieli pentru investitia de baza (Constructii si instalatii, Montaj utilaje echipamente tehnologice care necesita montaj, Utilaje echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj, Dotari), Organizare de santier (Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de de santier, Cheltuieli conexe organizarii de santier), din care: Cheltuieli pentru constituirea rezervei de implementare pentru ajustarea de pret cu valoarea de 3.126.500,98 fără TVA.
Finantarea proiectului" Cresterea eficientei energetice a cladirii Primariei Municipiului Focsani", este asigurată din fonduri nerambursabile prin Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta C5-Valul Renovarii, Axa 2-Schema de granturi pentru eficienta energetica si rezilienta in cladiri publice, Operatiunea Renovare Energetica Moderata sau Aprofundata a Cladirilor Publice şi cofinantare asigurata din bugetul local al Unitatii Administrativ Teritoriale Municipiul Focsani.
Procedura de achizitie este initiată sub incidenta clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului este conditionată de alocarea creditelor bugetare cu aceastä destinatie, semnarea contractului fäcându-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenta legislatiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si H.G. nr. 395/2016, cu modificärile si completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinatie. In cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fl alocate, Autoritatea Contractantă isi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în conditiile în care nu există o altă sursă de finantare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1), lit. c), teza 2 din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achizitie publică. Operatorii economici din cadrul procesului de atribuire înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru un eventual prejudiciu în situaţia anulării procedurii; acceptă utilizarea clauzei suspensive, situaţia nu se va aprecia ca fiind o încălcare a prevederilor art. 143 coroborat cu art. 145 din H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare şi/sau a prevederilor legislaţiei privind finanţele publice.
Numarul de zile pana la care ofertantii pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.