INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI
Denumirea obiectivului de investiţii: EXECUŢIE LUCRĂRI ÎN CADRUL PROIECTULUI " RENOVARE ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIANUALE DIN ZONA CENTRALĂ A MUNICIPIULUI SUCEAVA DIN CADRUL ASOCIAŢIEI DE PROPRIETARI NR. 3 - LOT 2", nr. proiect C5-A3.2-3. Obiectivul de investiţii este finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României-Componenta C5- Valul Ren...
INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI
Denumirea obiectivului de investiţii: EXECUŢIE LUCRĂRI ÎN CADRUL PROIECTULUI " RENOVARE ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIANUALE DIN ZONA CENTRALĂ A MUNICIPIULUI SUCEAVA DIN CADRUL ASOCIAŢIEI DE PROPRIETARI NR. 3 - LOT 2", nr. proiect C5-A3.2-3. Obiectivul de investiţii este finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României-Componenta C5- Valul Renovarii, Axa 1- Schema de granturi pentru eficienţă energetică şi rezilienţă în clădiri rezidenţiale multifamiliale, Operaţiunea A.3 - Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor rezidenţiale multifamiliale.
Obiectivul general al proiectului îl reprezintă creşterea eficienţei energetice a clădirilor rezidenţiale multifamiliale din zona centrală a Municipiului Suceava care să asigure îmbunătăţirea fondului construit, prin dezvoltarea unor mecanisme adecvate de monitorizare a performanţelor acestuia cu respect pentru estetică si calitate arhitecturală.
Contractantul se obligă să execute lucrările pentru obiectivul " RENOVARE ENERGETICĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIANUALE DIN ZONA CENTRALĂ A MUNICIPIULUI SUCEAVA DIN CADRUL ASOCIAŢIEI DE PROPRIETARI NR. 3 - LOT 2", nr. proiect C5-A3.2-3 cuprinzând:
- cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor,
- Cheltuieli pentru investiţia de bază,
o Construcţii şi instalaţii,
o Montaj utilaje echipamente tehnologice şi funcţionale,
o Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj,
- Organizare de şantier,
- cheltuieli conexe organizării de şantier.
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
În conformitate cu art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea Contractantă stabileşte un singur termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, în a 7-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor pentru solicitările de clarificări depuse până în a 9-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Durata de execuţie a lucrărilor este de 12 luni de la data emiterii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor.
Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 36 luni şi curge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor, pe ansamblu sau pe părţi din lucrare distincte din punct de vedere fizic şi funcţional, până la recepţia finală.