Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " EFICIENTIZAREA ENERGETICA SI SCHIMBARE DESTINATIE DIN SEDIU ADMINISTRATIV IN DISPENSAR UMAN, SATUL HLIPICENI, COMUNA HLIPICENI, JUDETUL BOTOSANI "
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - EFICIENTIZAREA ENERGETICA SI SCHIMBARE DESTINATIE DIN SEDIU ADMINISTRATIV IN DISPENSAR UMAN, SATUL HLIPICENI, COMUNA HLIPICENI, JUDETUL BOTOS...
Obiectul contractului este Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie " EFICIENTIZAREA ENERGETICA SI SCHIMBARE DESTINATIE DIN SEDIU ADMINISTRATIV IN DISPENSAR UMAN, SATUL HLIPICENI, COMUNA HLIPICENI, JUDETUL BOTOSANI "
Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţie - EFICIENTIZAREA ENERGETICA SI SCHIMBARE DESTINATIE DIN SEDIU ADMINISTRATIV IN DISPENSAR UMAN, SATUL HLIPICENI, COMUNA HLIPICENI, JUDETUL BOTOSANI, sunt următoarele:
I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale - 026bis - Renovarea eficienţei energetice sau măsuri de eficienţă energetică privind infrastructura publică, proiectele demonstrative şi măsurile de sprijin conforme cu criteriile de eficienţă energetică (100% Climate Tag şi 40% Environmental Tag)
Obiectivul este renovarea energetică moderată a clădirilor publice, contribuind astfel la îmbunătăţirea furnizării de servicii publice la nivel local. Investiţia finanţează renovarea moderată a clădirilor publice eligibile. Renovarea va conduce la o reducere cu 30% a necesarului de energie primară, demonstrate prin studiul de audit energetic elaborat în faza de proiectare şi certificatul de performanţă energetică realizat la finalizarea investiţiei.
I.3 – Reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale
Realizarea acestor investiţii nu implică un avantaj la nivelul constructorului, execuţia lucrărilor urmând a fi atribuită prin licitaţie. Clădirile reabilitate/renovate/modernizate nu vor fi utilizate pentru desfăşurarea unor activităţi economice şi vor fi puse la dispoziţia tuturor utilizatorilor în mod nediscriminatoriu.
Descrierea pe scurt a situatiei actuale:
Obiectivul proiectului are in vedere renovarea moderata a cladirii din punct de vdere energetic ce va conduce la o reducere cu 61.47% a necesarului de energie primara fata de situatia prevazuta.
DESCRIEREA LUCRARILOR
In prezent pe teren exista a constructie C1 cu functiunea sediu administrativ, cu regim de inaltime parter. Regimul de inaltime a claditii este parter cu o suprafata construita a cladirii de cca 230 mp. Cladirea are forma dreptunghiulara in plan, cu dimensiunile maxima de cca 15.80 x 16.25 m. Nu exista alte cladiri in imediata vecinatate a constructiei. Cladirea are un acopris tip sarpanta cu o invelitoare din tabla zincata plana, prevazuta cu jgheaburi si burlane din tabla. Pretii structurali sunt tencuiti si vopsiti la interior si exterior.
Dupa realizarea proiectarii si a executiei lucrarilor, distributia pe incaperi va fi urmatoarea:
Windfang S=5,89 mp
Hol asteptare S=28,04 mp
Cabinet medical S=20,52 mp
Sala de tratament S=20,52 mp
Camera sterilizare S=8,83 mp
Hol S=6,46 mp
GS Femei S=9,36 mp
GS Barbati S=9,87 mp
GS Pers Handicap S=4,62 mp
Depozitare materiale curatenie S=1,40 mp
Hol S=10,42 mp
Cabinet Medical S=28,95 mp
Vestiar S=3,92 mp
Dus personal S=1,40 mp
GS personal S=2,38 mp
CT S=9,52 mp
ECS S=1,00 mp
Depozitare deseuri biologice S=2,88 mp
Note:
*) Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Autoritatea contractanta va răspunde solicitărilor de clarificări înainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor"
**) Durata contractului este de maxim 9 de luni. Lucrările vor fi executate sub clauza suspensivă în funcţie de fondurile alocate/obţinute de către Autoritatea Contractantă pentru finanţarea investiţiei.
***) Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire.
****) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia.
*****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare are reglementează execuţia lucrărilor" – conf. Art. 2.2.2