In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: Executie de lucrari la obiectivul de investitii “Modernizare DJ 117 B Scariga (intersectie DJ 117) - Poiana - Helegiu (intersectie DN 11), tronson Poiana - Helegiu (DN 11), L= 2,150 km, judetul Bacau". La executia lucrarilor se vor respecta prevederile Proiectului Tehnic (PT + DE+ CS) n...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: Executie de lucrari la obiectivul de investitii “Modernizare DJ 117 B Scariga (intersectie DJ 117) - Poiana - Helegiu (intersectie DN 11), tronson Poiana - Helegiu (DN 11), L= 2,150 km, judetul Bacau". La executia lucrarilor se vor respecta prevederile Proiectului Tehnic (PT + DE+ CS) nr. 397/2022 anexa la documentatia de atribuire.
Lucrarile aferente obiectivului “Modernizare DJ 117 B Scariga (intersectie DJ 117) - Poiana - Helegiu (intersectie DN 11), tronson Poiana - Helegiu (DN 11), L= 2,150 km, judetul Bacau" constau in:
- lucrari pregatitoare (desfaceri betoane, sapaturi, umpluturi),
- amenajare sistem rutier,
- amenajare drumuri laterale,
- amenajare acostamente drum,
- lucrari de colectarea apelor,
- podete de descarcare,
- lucrari de siguranta circulatiei si lucrari conexe.
Nota
A) In temeiul art. 160 alin.1 din Legea 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare, termenul limita pana la care operatorii
economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia
de atribuire este de 12 zile inainte de teremul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiilor prevazute la art. 160 alin.2 din Legea 98/2016 cu completarile si modificarile ulterioare, autoritatea
contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru
depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a
oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se
va considera tardiva.
C) Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autoritatiii
contractante la solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare, primite in conditiile art, 160 alin.1 din Lege, se posteaza in SEAP
la sectiunea specifica, disponibila in sistemul informatic