Prezenta procedură îşi propune atribuirea unui contract de achizitie publică de lucrări (execuţie):,, Extinderea retelei de strazi de interes local prin lucrari de modernizare prin asfaltare in comuna Toporu, judetul Giurgiu ,,.
Pentru implementarea acestui proiect este necesară execuţia lucrărilor, Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie ;Valoarea totală estimată a contractului este de 10.523.5...
Prezenta procedură îşi propune atribuirea unui contract de achizitie publică de lucrări (execuţie):,, Extinderea retelei de strazi de interes local prin lucrari de modernizare prin asfaltare in comuna Toporu, judetul Giurgiu ,,.
Pentru implementarea acestui proiect este necesară execuţia lucrărilor, Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Garantie ;Valoarea totală estimată a contractului este de 10.523.547,60 lei fără TVA, şi nu include cheltuielile diverse şi neprevăzute stabilite de proiectant in structura devizului general.Valorile astfel estimate au fost fundamentate pe baza documentelor elaborate la nivelul PT de executie actualizat pentru rest de executat întocmit premergător derulării prezentei proceduri de atribuire şi aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Toporu nr. 31 din 14.07.2023. Pentru acest obiectiv s-a aprobat finantarea conform contract de finantare nr 1899/24.07.2023 inregistrat la UAT Comuna Toporu cu nr. 3751/31.07.2023 , conform ordinului ministrului dezvoltarii , lucrarilor publice si administratiei nr. 1551/05.08.2022 , in cadrul Programului National de Investitii " Anghel Saligny".
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 si al prevederilor din cadrul Instructiunilor ANAP, in vigoare la momentul initierii modificarii.