Obiectul contractului îl reprezintă Executia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZARE SI DOTARE BIBLIOTECA MUNICIPALA "RADU ROSETTI"ONESTI", din cadrul proiectului: " Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in orasele mici si mijlocii din Romania, cod SMIS 125405.
Potrivit Devizului General realizat la faza de Proiect Tehnic, valoarea estimata totala pentru execuţia lucrărilor aferente obiectivului
de inves...
Obiectul contractului îl reprezintă Executia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "MODERNIZARE SI DOTARE BIBLIOTECA MUNICIPALA "RADU ROSETTI"ONESTI", din cadrul proiectului: " Imbunatatirea calitatii vietii populatiei in orasele mici si mijlocii din Romania, cod SMIS 125405.
Potrivit Devizului General realizat la faza de Proiect Tehnic, valoarea estimata totala pentru execuţia lucrărilor aferente obiectivului
de investiţii ""MODERNIZARE SI DOTARE BIBLIOTECA MUNICIPALA "RADU ROSETTI"ONESTI"", este de 8.910.094,10 lei, fără TVA si este formata din:
CAPITOLUL 1:Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala 4.858,86 lei fara TVA
CAPITOLUL 4 Cheltuieli pentru investitia de baza, din care:
4.1 Construcţii şi instalaţii 8.394.362,55 lei fara TVA
4.1.3 Arhitectura 5.817.402,51 lei fara TVA
4.1.4 Instalatii 2.576.960,04 lei fara TVA, care se compune din: 4.1.5.Instalatii electrice 1.954.556,94 lei fara TVA, 4.1.6 Instalatii termice 324.716,88 lei fara TVA si 4.1.7 Instalatii sanitare 297.686,22 lei fara TVA.
4.2. Montaj utilaje,echipamente tehnologice si functionale 6.263,54 lei fara TVA
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 294.750,00 lei fara TVA
CAPITOLUL 5 – Alte cheltuieli
5.1 Organizare de santier 209.859,06 lei fara TVA
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 167.887,25 lei fara TVA
5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului 41.971,81 lei fara TVA
TOTAL GENERAL -8.910.094,10 lei fara TVAValoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată
în devizul general de 685.869,78 lei fara TVA aceasta putând fi accesată, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.Dotarile din Devizul General de la capitolul 4.5 DOTARI, nu fac obiectul acestei achizitii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu art. 161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.