Feedback
I.D.: 97420139

Executie de lucrari, in cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE PRIN REABILITAREA CLĂDIRII DISPENSARULUI MEDICAL UMAN DIN LOCALITATEA FILDU DE JOS, COMUNA FILDU DE JOS, JUD. SĂLAJ"

Data publicarii
20.05.24 Exista 60.695 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
410.169,20 RON - 410.169,20 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de construire centru comunitar integrat în cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE PRIN REABILITAREA CLĂDIRII DISPENSARULUI MEDICAL UMAN DIN LOCALITATEA FILDU DE JOS, COMUNA FILDU DE JOS, JUD. SĂLAJ". Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 05/2023 elaborat de proiectantul general...
Contractul are ca obiect executia lucrarilor de construire centru comunitar integrat în cadrul proiectului "CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE PRIN REABILITAREA CLĂDIRII DISPENSARULUI MEDICAL UMAN DIN LOCALITATEA FILDU DE JOS, COMUNA FILDU DE JOS, JUD. SĂLAJ". Detaliile cu lucrarile ce urmeaza a fi executate in cadrul contractului de achizitie publica se regasesc in proiectul tehnic nr. 05/2023 elaborat de proiectantul general VULTUR D. LOANA B.I.A., ca parte componenta a documentatiei de atribuire si Anexa la Caietul de sarcini. Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include: - achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor; - forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor; - orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; - transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; - orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; - orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; - întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; - activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; - pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b) Planul calităţii pentru execuţie; c) Planul de control al calităţii; d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor - Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice , caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta; Din punct de vedere financiar si contractual va fi incheiat un contract de executie de lucrari pe o perioada de 73 de luni (1 luna pt emitere GBE, ordin de incepere si mobilizare executant +12 luni executie de lucrari + 60 de luni perioada de garantie de buna executie). Detalii suplimentare se gasesc in caietul de sarcini cu Proiectul tehnic de executie nr. 05/2023 elaborat de proiectantul general VULTUR D. LOANA B.I.A., cu listele cuprinzand cantitatile de lucrari ce fac parte din documentatia de atribuire
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE ŞI REABILITARE INFRASTRUCTURĂ RUTIERĂ ÎN COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ"  
Executie de lucrari, in cadrul proiectului "EXTINDERE RETEA DE CANALIZARE IN COMUNA FILDU DE JOS, JUDETUL SALAJ"  
Executie lucrari in cadrul obiectivului de investitii "MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC22A SI STRAZI IN COMUNA SURDUC, JUDETUL SALAJ, ETAPA I"  
Executie de lucrari, in cadrul proiectului "REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE CAMIN CULTURAL SAT FILDU DE SUS"  
Executie lucrari in cadrul proiectului “RENOVARE SI ECHIPARE BIBLIOTECA RURALA DIN LOCALITATEA DOBRIN, COMUNA DOBRIN IN CADRUL "HUB-HABITATE UTILE IN BIBLIOTECILE DIN JUDETUL SALAJ"  
Execuţia lucrărilor de construire în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN LOCALITATEA PETRINZEL, COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ»  
Execuţia lucrărilor de construire în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE MENAJERĂ ÎN LOCALITATEA PETRINZEL, COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ»  
Execuţie lucrări de constructii în cadrul proiectului "REABILITARE STRĂZI ÎN LOCALITATEA INĂU, COMUNA SOMEŞ ODORHEI, JUDEŢUL SĂLAJ"  
Execuţia lucrărilor de construire în cadrul proiectului «ÎNFIINŢARE REŢEA DE DISTRIBUŢIE APĂ ÎN LOCALITATEA ŢĂUDU, COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ»  
Execuţie lucrări de constructii în cadrul proiectului "REABILITARE DRUM COMUNAL DC 17 ÎN COMUNA SOMEŞ ODORHEI, JUDEŢUL SĂLAJ"