Feedback
I.D.: 29948999

Executie de lucrari in cadrul proiectului „SCHIMBARE INVELITOARE SI MODERNIZARE INTERIOARA LA SCOALA GIMNAZIALA NR. 1”

Data publicarii
01.08.18 Exista 68.585 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2
Pretul estimativ:
499.480,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Executie de lucrari in cadrul proiectului „SCHIMBARE INVELITOARE SI MODERNIZARE INTERIOARA LA SCOALA GIMNAZIALA NR. 1” Valoarea estimata totala este 499.480,00 lei fara TVA, din care: - Valoarea estimata a lucrarilor de Constructii si instalatii – cap. 4.1. din devizul general in suma de...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publia vand ca obiect: Executie de lucrari in cadrul proiectului „SCHIMBARE INVELITOARE SI MODERNIZARE INTERIOARA LA SCOALA GIMNAZIALA NR. 1” Valoarea estimata totala este 499.480,00 lei fara TVA, din care: - Valoarea estimata a lucrarilor de Constructii si instalatii – cap. 4.1. din devizul general in suma de 457.410,00 lei fara TVA; - Valoarea estimata a lucrarilor de Montaj utilaje– cap. 4.2. din devizul general in suma de 1.170,00 lei valoare fara TVA; - Valoarea estimata a Utilajelor, echipamentelor tehnologice si functionale cu montaj – cap. 4.3. din devizul general in suma de 28.700,00 lei valoare fara TVA; - Valoarea estimata a lucrarilor de Organizare de santier – cap. 5.1.1. din devizul general in suma de 12.200,00 lei fara TVA; AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din L98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, AC poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Termenul limita, pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este cu 7 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este 10.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executie de lucrari in cadrul proiectului „SCHIMBARE INVELITOARE SI MODERNIZARE INTERIOARA LA SCOALA GIMNAZIALA NR. 1” 16.05.18
Executie de lucrari in cadrul proiectului “MODERNIZARE PRIN ASFALTARE DC 101 CAMAR – BALC SI POD PESTE VALEA CAMARULUI ÎN LOCALITATEA CAMAR, JUDETUL SALAJ, km 0+000-3+800” 15.05.18
Executie de lucrari in cadrul proiectului “MODERNIZARE PRIN ASFALTARE DC 101 CAMAR – BALC SI POD PESTE VALEA CAMARULUI ÎN LOCALITATEA CAMAR, JUDETUL SALAJ, km 0+000-3+800”  
Executie de lucrari in cadrul proiectului „REABILITARE SEDIU PRIMARIE IN COMUNA CARASTELEC, JUDETUL SALAJ” 16.04.18
Executie de lucrari in cadrul proiectului „REABILITARE SEDIU PRIMARIE IN COMUNA CARASTELEC, JUDETUL SALAJ”  
Execuţie de lucrări pentru obiectivele de investitii: LOT 1 - «CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPURARE IN LOCALITATEA PLOPIS, COMUNA PLOPIS, JUDETUL SALAJ» si LOT 2 - «ALIMENTARE CU APA POTABILA A LOCALITATII PLOPIS, JUDETUL SALAJ» 30.09.20
Execuţie lucrări de modernizare şi extindere în cadrul obiectivului de investiţii «MODERNIZARE ŞI EXTINDERE SEDIU PRIMĂRIE, COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ» 29.07.22
Execuţia lucrărilor de construire cantina sociala în cadrul proiectului «CONSTRUIRE CANTINA SOCIALA, IMPREJMUIRE,RACORDURI SI BRANSAMENTE UTILITATI» 22.07.22
Execuţia lucrărilor de modernizare cămin cultural în localitatea Sâncraiu Silvaniei în cadrul proiectului «MODERNIZARE SI DOTARE CAMINE CULTURALE, COM. DOBRIN, JUD. SALAJ» 25.06.21
Proiectare şi execuţie lucrări de modernizare drumuri în cadrul proiectului „MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA PLOPIŞ, JUDEŢUL SĂLAJ” 10.05.19