Feedback
I.D.: 39497675

EXECUTIE DE LUCRARI IN CADRUL PROIECTULUI "MODERNIZARE STRAZI ÎN COMUNA JICHISU DE JOS, JUDEŢUL CLUJ”

Data publicarii
01.11.19 Exista 277.048 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233140-2
Termenul limita pentru depunere:
22.11.19
Pretul estimativ:
2.811.112,73 RON - 2.811.112,73 RON
Documente participare:
  1. 1-44-semnat.pdf
  2. 02. Formulare_jichis-semnat.doc
  3. 04. CAIET DE SARCINI-jichisu_de_jos 1-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: MODERNIZARE STRAZI ÎN COMUNA JICHISU DE JOS, JUDEŢUL CLUJ. Valoarea estimata totala este 2 811 112.73 lei fara TVA, din care: - cap. 4.1. Constructii şi instalatii 2.742.549,00 lei fara TVA - cap. 5.1. Organizare de şantier: 68.563,73 lei fara TVA; Autoritatea Contractanta isi rezerva ...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect: MODERNIZARE STRAZI ÎN COMUNA JICHISU DE JOS, JUDEŢUL CLUJ. Valoarea estimata totala este 2 811 112.73 lei fara TVA, din care: - cap. 4.1. Constructii şi instalatii 2.742.549,00 lei fara TVA - cap. 5.1. Organizare de şantier: 68.563,73 lei fara TVA; Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie prin adaptarea la teren prin renuntare/suplimentare la unele categorii de lucrari; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din partea operatorilor economici, este de 7 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu