In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor de constructii în cadrul proiectului «LUCRARI DE REABILITARE MODERATA IN VEDEREA CRESTERII EFICIENTEI ENERGETICE – PRIMARIA REPEDEA – COMUNA REPEDEA, JUDETUL MARAMURES ».
Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 1.330.487,12 lei fara TVA din care :
4.1 Construcţ...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executie lucrarilor de constructii în cadrul proiectului «LUCRARI DE REABILITARE MODERATA IN VEDEREA CRESTERII EFICIENTEI ENERGETICE – PRIMARIA REPEDEA – COMUNA REPEDEA, JUDETUL MARAMURES ».
Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 1.330.487,12 lei fara TVA din care :
4.1 Construcţii şi instalaţii 1.032.624,00 lei fara TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 72.900,00 lei fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 170.100,00 lei fara TVA
4.5 Dotari 28.775,14 lei fara TVA
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 26.087,98 lei fara TVA
AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari
generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente
independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren,
incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre
personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit
contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme
tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati
locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de
renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la
contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali;
modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari
generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a
modificarilor mentionate mai sus.
De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile
de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia
lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului
semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/ diminuarii
valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016.
Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 6 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de
garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de 60 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor.
Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea
contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii
economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise
Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea
98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a
ofertelor)