In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executia lucrarilor de constructii în cadrul proiectului «CONSTRUIRE ŞI DOTARE GRADINIŢĂ CU PROGRAM PRELUNGIT ÎN COMUNA REPEDEA, JUDEŢUL MARAMUREŞ ».
Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 4.757.013,76 lei fara TVA din care :
Cap. 1.2 – Amenajarea terenului 75.407,31 lei fără T.V...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrari, constand in executia lucrarilor de constructii în cadrul proiectului «CONSTRUIRE ŞI DOTARE GRADINIŢĂ CU PROGRAM PRELUNGIT ÎN COMUNA REPEDEA, JUDEŢUL MARAMUREŞ ».
Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 4.757.013,76 lei fara TVA din care :
Cap. 1.2 – Amenajarea terenului 75.407,31 lei fără T.V.A.;
Cap. 1.3 – Cheltuieli cu amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială 20.177,47 lei fără T.V.A.;
Cap. 2.1 – Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 37.358,94 lei fără T.V.A.;
Cap. 4.1 – Construcţii şi instalaţii 3.765.312,56 lei fără T.V.A.;
Cap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 32.760,00 lei fără T.V.A.;
Cap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 348.560,02 lei fără T.V.A.;
Cap. 4.4 – Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesită montaj şi echipamente de transport – 83.840,00 lei fără T.V.A.;
Cap. 4.5 – Dotări – 347.700,00 lei fără T.V.A.;
Cap. 5.1 – Organizare de şantier – 45.897,46 lei fără T.V.A.
AC isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale ctr. - art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: Modificari
generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente
independente de vointa Achizitorului sau Contractantului (epidemiile, pandemiile, cutremurele, inundatiile, alunecarile de teren,
incendiile, razboaiele, revolutiile, decesul persoanelor responsabile, imbolnaviri, imposibilitatii desfasurarii activitatilor de catre
personal din diferite motive, reducerile bugetare, nealocarea de catre finantatorul proiectului a sumelor necesare potrivit
contractului de finantare, modificari tehnice in proada de executie etc); modificari legislative sau de norme
tehnice/stasuri/normative/ standarde; modificari generate de cerinte ale autoritatilor de mediu; modificari generate de autoritati
locale/centrale, cerute prin diverse avize/acorduri/autorizatii; modificari generate de act. pret; modificari generate de
renuntarea/modificarea / suplimentarea unor categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului si adaptarea la
contextul practic si concret; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali;
modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari generate inlocuirea/schimbarea contractantului; modificari
generate de expertize tehnice; modificari ale valorii contractului prin diminuarea sau suplimentarea valorii acestuia urmare a
modificarilor mentionate mai sus.