Contractul are ca obiect execuţia lucrărilor de construire în cadrul proiectului "CENTRU DE ZI PENTRU COPII AFLATI IN SITUATIE DE RISC DE SEPARARE DE PARINTI IN COMUNA REPEDEA, JUDETUL MARAMURES".
Detaliile cu lucrările ce urmează să fie executate în cadrul contractului de achiziţie publica se regăsesc în proiectul tehnic nr. 30/2023
elaborat de proiectantul general HALLO UP SRL ca parte componentă a documentaţiei de atribu...
Contractul are ca obiect execuţia lucrărilor de construire în cadrul proiectului "CENTRU DE ZI PENTRU COPII AFLATI IN SITUATIE DE RISC DE SEPARARE DE PARINTI IN COMUNA REPEDEA, JUDETUL MARAMURES".
Detaliile cu lucrările ce urmează să fie executate în cadrul contractului de achiziţie publica se regăsesc în proiectul tehnic nr. 30/2023
elaborat de proiectantul general HALLO UP SRL ca parte componentă a documentaţiei de atribuire şi Anexă la Caietul de
sarcini.
Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de execuţie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/maşini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprinzând cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- forţa de muncă necesară execuţiei lucrărilor inclusiv pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie/aviz necesară contractantului de la
autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar
necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul
sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau
activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează
la:
a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b) Planul calităţii pentru execuţie;
c) Planul de control al calităţii;
d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare;
Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de execuţie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a
lucrărilor, memorii tehnice , caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe de detalii de execuţie, anexe caietului de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta;
Din punct de vedere financiar şi contractual va fi încheiat un contract de execuţie de lucrări pe o perioada de 67 de luni ( 1 luna
pentru constituirea garanţiei de buna execuţie, emiterea ordinului de începere a lucrărilor, inclusiv mobilizarea executantului pentru
începerea lucrărilor) + 6 luni execuţie de lucrări + 60 de luni perioada de garanţie de bună execuţie.
De asemenena, tinand cont ca procedura de atribuire este pentru executie de lucrari, ofertele se vor intocmi pornind de la cantitatile
de lucrari estimate in proiectul tehnic, precum si a faptului ca pretul final ce urmeaza a fi platit se va determina doar dupa executia
lucrarilor, pe baza cantitatilor de lucrari efectiv executate (dupa masuratori) pentru finalizarea investitiei, valoarea contractului
semnat cu ofertantul desemnat castigator poate suferii modificari din punct de vedere financiar in sensul suplimentarii/ diminuarii
valorii acestuia, dar fara sa se aduca atingere art. 221 alin. (11) din Legea 98/2016.
Durata contractului de execuţie a lucrărilor este de 6 luni de la data mentionata in Ordinul de Incepere al Lucrarilor si perioada de
garanţie a lucrărilor şi de notificare a defectelor de 60 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor.
Nota: Conform prevederilor art. 161 alin. (1) si (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea
contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare adresate de operatorii
economici, cu 6 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor, în măsura in care solicitările de clarificări sunt transmise
Autorităţii contractante cu cel puţin 9 zile înainte de data limita de depunerea ofertelor (termen conform art. 160 alin. (1) din Legea
98/2016 cu modificările şi completările ulterioare), precizat la cap. I.1. din Fisa de date (9 zile înainte de data limita de depunere a
ofertelor)