Executie de lucrari, furnizare echipamente medicale si mobilier specific in cadrul proiectului „Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului Policlinica Medgidia din cadrul Spitalului Municipal Medgidia” – cod SMIS 42526, consta in faptul ca:, — activitatea de reabilitare consta in: Reparatii la cladiri si instalatii: la exteriorul cladirilor; la interiorul cladirilor; instalatii/asigu...
Executie de lucrari, furnizare echipamente medicale si mobilier specific in cadrul proiectului „Reabilitarea infrastructurii, modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului Policlinica Medgidia din cadrul Spitalului Municipal Medgidia” – cod SMIS 42526, consta in faptul ca:, — activitatea de reabilitare consta in: Reparatii la cladiri si instalatii: la exteriorul cladirilor; la interiorul cladirilor; instalatii/asigurarea utilitatilor conform documentatiei tehnice anexate;, — asigurarea cu echipamente, aparatura si dotari moderne pentru spatiile destinate activitatilor medicale de ambulatoriu (laborator, radiologie – imagistica medicala, fizioterapie, planing familial, TBC, diabet) conform documentatiei tehnice anexate. Achizitia de echipamente va fi realizata cu respectarea cerintelor stabilite prin caietul de sarcini, corelata cu documentatia tehnica elaborata in cadrul proiectului., Valoarea estimata a achizitiei este de 22 181 669,58 RON fara TVA, care cuprinde:, — valoarea de 9 532 361,06 RON, fara TVA – valoarea estimata a lucrarilor care se vor achizitiona prin prezenta procedura este compusa din:, 1. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala – 467 021,58 RON fara TVA., 2. Constructii si instalatii – 9 040 855,06 RON fara TVA., 3. Organizarea de santier – 24 484,42 RON fara TVA., — valoarea de 12 260 710,74 RON, fara TVA – valoarea estimata a echipamentelor de specialitate si mobilier specific care se vor achizitiona prin prezenta procedura este compusa din:, 1. Echipamente de specialitate – 12 166 107,57 RON, fara TVA., 2. Mobilier specific – 94 603,17 RON, fara TVA., — valoarea de 388 597,78 RON, fara TVA reprezentand „cheltuieli diverse si neprevazute” reprezentand un procent de 1,785 % (precizam ca aceasta suma va putea fi utilizata in ipoteza in care apar pe parcursul executiei contractului cheltuieli cu lucrari care nu prezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment) din valoarea subcapitolelor/capitolelor 1.2., 1.3., 2 si 4 din devizul general.