Entitatea contractanta intentioneaza sa demareze procedura de achizitie sectoriala avand ca obiect atribuirea unui acord-cadru
de executia de lucrari de reabilitare / sistematizare / optimizare sisteme distributie gaze naturale, precum si infiintarea
de distributii noi gaze naturale, organizata pe loturi, dupa cum urmeaza:Lot 01: Brasov, CovasnaLot 02: PrahovaLot 03: Giurgiu,
Arges, Dambovita, TeleormanLot...
Entitatea contractanta intentioneaza sa demareze procedura de achizitie sectoriala avand ca obiect atribuirea unui acord-cadru
de executia de lucrari de reabilitare / sistematizare / optimizare sisteme distributie gaze naturale, precum si infiintarea
de distributii noi gaze naturale, organizata pe loturi, dupa cum urmeaza:Lot 01: Brasov, CovasnaLot 02: PrahovaLot 03: Giurgiu,
Arges, Dambovita, TeleormanLot 04: Dolj, Olt, Valcea, GorjLot 05: Bucuresti, IlfovLot 06: Calarasi, Ialomita, Constanta, Braila,
Galati, Vrancea, Buzau, TulceaNumarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere
a ofertelor: 18Termenul limita exprimat in numarul de zile in care Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet
la toate solicitarile de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Cantităţile minime
şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord – cadru/lot în baza contractelor subsecvente, sunt estimate
în Caietul de sarcini, parte a documentației de atribuire.Clauze de revizuire conform art. 236 din legea nr. 99/2016:Având
în vedere că documentaţia de atribuire conţine un set minim de informaţii specifice referitoare la estimări ale cantităţilor
minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime
şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata
acordului-cadru, subliniem faptul că aceste cantităţi minime şi maxime pe care entitatea contractantă le stabileşte iniţial
în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul-cadru reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate
pe durata întregului acord-cadru şi nu cantităţile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici,
egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile reale ale entității contractante.În acest sens având
în vedere faptul că efectele acordului cadru vizează în principal stabilirea termenilor şi condiţiilor care guvernează contractele
de achiziţie publică ce urmează a fi atribuite într-o anumită perioadă, în special în ceea ce priveşte preţul unitar şi, după
caz, cantităţile avute în vedere, Promitentul-Achizitor îşi rezerva dreptul/opțiunea de a suplimenta cantitatea estimată la
nivelul documentaţiei de atribuire cu până la maxim 50% din cantitatea maximă estimată pentru acordul-cadru, pentru fiecare
categorie de lucrare în parte. Prețul la care pot fi achiziționate suplimentar în baza prezenţei clauze de revizuire este
cel din propunerea financiară ce stă la baza semnării prezentului acord-cadru (ajustat după caz conform formulă de ajustare
prevăzută de legislaţia specifică).Modificarea acordului-cadru în baza prezentei clauze de revizuire se circumscrie modificării
nesubstanțiale reglementată de art. 240 alin. (1), lit. a) din legea nr. 99/2016, având toate elementele prevăzute de art.
2 alin. (1)-(2) din Instructiunea ANAP nr. 1/2021.