Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor descrise in proiectul tehnic si include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului sau orice a...
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor descrise in proiectul tehnic si include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor
ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare.
Valoarea estimată a achiziţiei a fost determinată în baza devizului general întocmit la faza Proiect tehnic, aprobării indicatorilor economici de către Consiliul Tehnico-Economic din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi emiterii ordinului de către Ministerul Justiţiei, ordonator principal de credite în acest caz.
Valoarea estimată a achiziţiei include următoarele capitole din devizul general:
- Cap. 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului – 366.871,27 lei fără TVA
- Cap. 4, subcapitolul 4.1.: Construcţii şi instalaţii – 6.153.170,88 lei fără TVA
- Cap. 4, subcapitolul 4.2.: Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 4.541,02 lei fără TVA
- Cap. 4, subcapitolul 4.3.: Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 181.826,00 lei fără TVA
- Cap. 4, subcapitolul 4.5.: Dotări – 225.970,00 lei fără TVA
- Cap. 5, subcapitolul 5.1.: Organizarea de şantier – 95.931,42 lei fără TVA.
Durata contractului este de 16 de luni.