Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor descrise in proiectul tehnic si include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului sau orice a...
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor descrise in proiectul tehnic si include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor
ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare.
Valoarea estimată a achiziţiei a fost determinată în baza devizului general întocmit la faza Proiect tehnic, aprobării indicatorilor economici de către Consiliul Tehnico-Economic din cadrul Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor şi emiterii ordinului de către Ministerul Justiţiei, ordonator principal de credite în acest caz.
Valoarea estimată a achiziţiei include următoarele capitole din devizul general:
- Cap. 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului – 366.871,27 lei fără TVA
- Cap. 4, subcapitolul 4.1.: Construcţii şi instalaţii – 6.717.467,63 lei fără TVA
- Cap. 4, subcapitolul 4.2.: Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale – 5.307,72 lei fără TVA
- Cap. 4, subcapitolul 4.3.: Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj – 267.687,92 lei fără TVA
- Cap. 4, subcapitolul 4.5.: Dotări – 225.970,00 lei fără TVA
- Cap. 5, subcapitolul 5.1.: Organizarea de şantier – 95.931,42 lei fără TVA, din care subcapitolul 5.1.1 Lucrări de construcţii 70.931,42 lei fără TVA şi subcapitolul 5.1.2. Cheltuieli conexe organizării şantierului 25.000,00 lei fără TVA.
Durata contractului este de 16 de luni.