In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrări in cadrul proiectului ”CONSTRUIRE GRĂDINIŢĂ ÎN LOCALITATEA CUZĂPLAC, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ”.
Valoarea estimata totala este 1051510,00 lei fara TVA, din care:
2.1 Alimentare cu apă 4500,00 lei fara TVA
2.2 Canalizare menajera 12500,00 lei fara TVA
2.3 Alimentare cu energie electrica ...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de executie de lucrări in cadrul proiectului ”CONSTRUIRE GRĂDINIŢĂ ÎN LOCALITATEA CUZĂPLAC, COMUNA CUZĂPLAC, JUDEŢUL SĂLAJ”.
Valoarea estimata totala este 1051510,00 lei fara TVA, din care:
2.1 Alimentare cu apă 4500,00 lei fara TVA
2.2 Canalizare menajera 12500,00 lei fara TVA
2.3 Alimentare cu energie electrica 4000,00 lei fara TVA
4.1 Constructii si instalatii 971010,00 lei fara TVA
4.2 Montaj utilaje tehnologice 5500,00 lei fara TVA
4.3 Utilaje,echipamente tehn.si functionale cu montaj 34000,00 lei fara TVA
5.1.2 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 20000,00 lei fara TVA
Notă: Dotările interioare prezentate în proiectul tehnic nu fac obiectul prezentei proceduri.
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).