Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie Achiziţionarea contractului de executie de lucrari, în cadrul proiectului ” ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE ŞI STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ”
valoarea estimata, în cadrul proiectului: ” ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE ŞI STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ” este de 6.729.713,00 lei fara TVA determinată astfel:
2.3 Alimentare cu energi...
Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie Achiziţionarea contractului de executie de lucrari, în cadrul proiectului ” ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE ŞI STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ”
valoarea estimata, în cadrul proiectului: ” ÎNFIINŢARE REŢEA DE CANALIZARE ŞI STAŢIE DE EPURARE ÎN COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ” este de 6.729.713,00 lei fara TVA determinată astfel:
2.3 Alimentare cu energie electrica 99.417,00 lei fara TVA
4.1 Constructii si instalatii 4.941.814,00 lei fara TVA
4.2 Montaj utilaje tehnologice 85.200,00 lei fara TVA
4.3 Utilaje,echipamente tehn.si functionale cu montaj 1.428.282,00 lei fara TVA
4.5 Dotari 160.000,00 lei fara TVA
5.1.2 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 15.000,00 lei fara TVA
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari
generate de optimizarea proiectului in perioada de executie prin adaptarea la teren prin renuntare/suplimentare la unele categorii de lucrari; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).