Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie achizitionarea contractului de Executie de lucrari, in cadrul proiectului „REABILITARE DISPENSAR UMAN ÎN LOCALITATEA HALMĂŞD, COMUNA HALMĂŞD, JUDEŢUL SĂLAJ”
Valoarea estimata totala este 707.866,68 lei fara TVA, din care:
1.2 Amenajarea terenului 28028,00 lei
1.3 Amenajari pt. protectia mediului 12455,82 lei
2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor ...
Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie achizitionarea contractului de Executie de lucrari, in cadrul proiectului „REABILITARE DISPENSAR UMAN ÎN LOCALITATEA HALMĂŞD, COMUNA HALMĂŞD, JUDEŢUL SĂLAJ”
Valoarea estimata totala este 707.866,68 lei fara TVA, din care:
1.2 Amenajarea terenului 28028,00 lei
1.3 Amenajari pt. protectia mediului 12455,82 lei
2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor 21560,00 lei
4.1 Constructii si instalatii 588550,00 lei
4.2 Montaj utilaje tehnologice 3124,85 lei
4.3 Utilaje,echipamente tehn.si functionale cu montaj 45319,76 lei
5.1.1 Organizare de santier 8828,25 lei
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie prin adaptarea la teren prin renuntare/suplimentare la unele categorii de lucrari; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 6 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15.