Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie Achiziţionarea contractului de executie de lucrari, în cadrul proiectului „MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALA GENERALĂ ÎN LOCALITATEA JEBUCU, COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ”
Valoarea estimata, este de 758.747,00 lei fara TVA determinată astfel:
2.1 Alimentare cu apă 4.500,00 lei fără TVA
2.2 Canalizare menajera 12.500,00 lei fără TVA
2.3 Alimentare cu energ...
Obiectul prezentei proceduri de achizitie il constituie Achiziţionarea contractului de executie de lucrari, în cadrul proiectului „MODERNIZARE ŞI DOTARE ŞCOALA GENERALĂ ÎN LOCALITATEA JEBUCU, COMUNA ALMAŞU, JUDEŢUL SĂLAJ”
Valoarea estimata, este de 758.747,00 lei fara TVA determinată astfel:
2.1 Alimentare cu apă 4.500,00 lei fără TVA
2.2 Canalizare menajera 12.500,00 lei fără TVA
2.3 Alimentare cu energie electrica 4.000,00 lei fără TVA
4.1 Constructii si instalatii 703.647,00 lei fără TVA
4.2 Montaj utilaje tehnologice 2.700,00 lei fără TVA
4.3 Utilaje,echipamente tehn.si functionale cu montaj 26.400,00 lei fără TVA
5.1.2 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 5.000,00 lei fără TVA
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari
generate de optimizarea proiectului in perioada de executie prin adaptarea la teren prin renuntare/suplimentare la unele categorii de lucrari; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica.
Nota: Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.1. (14 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor).