In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect executie de lucrari in cadrul proiectului ” EXTINDERE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ POTABILĂ ŞI CANALIZARE ÎN LOCALITĂŢILE SĂLĂŢIG, BULGARI, DEJA, JUDEŢUL SĂLAJ”.
Valoarea estimata totala este 1.274.520,46 lei fara TVA, determinată astfel:
Constructii si instalatii 1.085.109,79 lei fara T...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de achizitie publica avand ca obiect executie de lucrari in cadrul proiectului ” EXTINDERE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ POTABILĂ ŞI CANALIZARE ÎN LOCALITĂŢILE SĂLĂŢIG, BULGARI, DEJA, JUDEŢUL SĂLAJ”.
Valoarea estimata totala este 1.274.520,46 lei fara TVA, determinată astfel:
Constructii si instalatii 1.085.109,79 lei fara TVA
Montaj utilaje 7.469,37 lei fara TVA
Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj 154.788,37 lei fara TVA
Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 27.152,93 lei fara TVA
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a efectua modificari ale contractului in temeiul art. 221 din Legea 98/2016 cu privire la urmatoarele aspecte: modificari generate de solicitari ale proprietarilor retelelor de utilitati; modificari ale duratei de executie ca urmare a aparitiei unor elemente independente de vointa partilor; modificari legislative sau de norme tehnice/stasuri/normative/standarde; modificari generate de renuntarea/suplimentarea la unele categorii de lucrari; modificari generate de optimizarea proiectului in perioada de executie; modificari generate de includerea de noi subcontractanti si/sau inlocuirea subcontractantilor initiali; modificari generate de schimbarea personalului cheie; modificari de inlocuire a contractantului; modificari ale valorii contractului ca urmare a modificarilor mentionate mai sus cu respectarea prevederilor Legii nr. 98/2016. De asemenea, in sensul art. 221 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta poate prelungi durata contractului de achizitie publica. Termenul limita la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, venite din patea operatorilor economici, este de 6 zile inainte data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentionata in anuntul de participare asociat. In acest sens, se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise cu cel putin 9 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.