Traseul varintei ocolitoare se desprinde din DN 5 din sensul giratoriu al obiectivului “Drum de legatura DN 5 km 60+500 - Soseaua de centura - Pod Prieteniei km 61+400" continua pe terenuri agricole, la km 1+000 traverseaza magistrala C.F. 903 Bucuresti - Giurgiu cu un pasaj, dupa care se indreapta catre DC 115 si magistrala C.F. 902 Bucuresti - Videle pe care le traverseaza prin intermediul unui pasaj. Traseul se continua ...
Traseul varintei ocolitoare se desprinde din DN 5 din sensul giratoriu al obiectivului “Drum de legatura DN 5 km 60+500 - Soseaua de centura - Pod Prieteniei km 61+400" continua pe terenuri agricole, la km 1+000 traverseaza magistrala C.F. 903 Bucuresti - Giurgiu cu un pasaj, dupa care se indreapta catre DC 115 si magistrala C.F. 902 Bucuresti - Videle pe care le traverseaza prin intermediul unui pasaj. Traseul se continua pe terenuri agricole, intersecteaza pe rand, la nivel, DN 5B, DJ 503, DJ 504 unde sunt prevazute amenajari de tip giratoriu. Intre DJ 504 si DN 5C se prevede traversarea canalului de irigatii Giurgiu - Razmiresti cu un pod, urmand ca traseul sa se finalizeze in DN 5C - km 3+900, unde se va realiza un sens giratoriu. Pentru amenajarea in plan a traseului au fost utilizate curbe cu raza cuprinse intre 650 m si 2.500 m. Traseul variantei are o lungime totala de 12,068 km.
Proiectul Varianta Ocolitoare Giurgiu este amplasat in vecinatatea Municipiului Giurgiu. Orasul este situat in partea sudica a tarii, la 64 km de Bucuresti in lunca si pe malul stang al Dunarii, la altitudinea de 23 - 26 m (fig. 1). Este un port fluvial important si un punct de frontiera cu Bulgaria, avand o populatie de cca. 69300 locuitori. Municipiul Giurgiu are o suprafata totala de 5233 ha, din care 2358 ha reprezinta teren intravilan, iar 2876 teren extravilan. Suprafata locuita a municipiului este de cca. 923705 mp, din care 896641 mp sunt proprietate privata si 27064 mp, proprietate de stat. In mun. Giurgiu exista un numar de 350 de strazi, insumand 131 km din care, 111 km reprezinta strazi betonate si asfaltate, iar 20 km, strazi pietruite cu piatra de rau si pamant.
Soluţia propusă in prezenta documentatie este bazată pe Studiul de Fezabilitate varianta 4 de traseu, avizat favorabil de catre CNAIR. In cadrul proiectului au fost respectate cerintele caietului de sarcini respectiv viteza de proiectare, elementele geometrice in profil transversal precum si prevederile diverselor Norme, Normative si Standarde in vigoare in Romania.
Descrierea detaliata a lucrarii este prezentata in continutul documentatiei de atribuire.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari/informatii suplimentare privind documentatia de atribuire pana la termenul de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor astfel incat raspunsul autoritatii contractante sa fie transmis cu cel putin 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cu 11 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, în măsura în care solicitările sunt transmise in termenul de 20 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.