Executia lucrarilor privind proiectul: "Construire centru de permanenţă sanitară, amenajări exterioare, racorduri si utilităţi in localitatea Floreşti, judetul Cluj"
LOT 1 - Construire centru de permanenţă sanitară, amenajări exterioare, racorduri si utilităţi in localitatea Floreşti, judetul Cluj
Obiectivul proiectului: Se propune construirea unui centru de permanentă cu regim de înălţime P.
Ca organizare funcţională, ...
Executia lucrarilor privind proiectul: "Construire centru de permanenţă sanitară, amenajări exterioare, racorduri si utilităţi in localitatea Floreşti, judetul Cluj"
LOT 1 - Construire centru de permanenţă sanitară, amenajări exterioare, racorduri si utilităţi in localitatea Floreşti, judetul Cluj
Obiectivul proiectului: Se propune construirea unui centru de permanentă cu regim de înălţime P.
Ca organizare funcţională, imobilul propus este împărţit în trei zone: prima pentru pacienţi adulţi, a doua pentru pacienţi copii, iar a treia pentru personal şi spaţii tehnice. Spaţiile pentru pacienţi cuprind (similar pentru adulţi şi pentru copii): sală de aşteptare, sală de consultaţii, sală de tratament şi grup sanitar (adaptat persoanelor cu dizabilităţi). Spaţiile tehnice şi pentru personal cuprind: un vestiar cu spaţiu de odihnă pentru bărbaţi şi altul pentru femei, un depozit pentru deşeurile sanitare, un depozit, o cameră tehnică şi un coridor
Valoarea estimata a achizitiei este de 1.447.143,12 lei fara TVA, din care :
LOT 1 - valoarea estimata este de :1,358,870.12 lei fara TVA, din care:
Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor: 60.212,58 lei fara TVA
Constructii si instalatii: 1.002.380,21 lei fara TVA
Amenajari exterioare: 199.718,08 lei fara TVA
Montaj utilaje: 22.570,67 lei fara TVA
Utilaje cu montaj: 66.500,00 lei fara TVA
Organizare de santier: 7.488,58 lei fara TVA
LOT 2 -valoarea estimata este de: 88.273,00 lei fara TVA
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.