Executia lucrarilor pentru proiect „Amenajare platforma in zona Ardealul de pe Calea Zarandului, Deva, jud.Hunedoara”, cod SMIS 56349,
Valoarea estimata a contractului este de 2.547.503,26 lei fara T.V.A., echivalentul
a 566.930,74 euro (1 euro = 4,4935 lei la 23.01.2015), respectiv 3.158.904,04 lei – inclusiv TVA, defalcata astfel :
Valoare: C+M: 2.182.838,05 lei fara TVA (Cap. 1 - Amenajarea terenului: 175.416,43 lei f...
Executia lucrarilor pentru proiect „Amenajare platforma in zona Ardealul de pe Calea Zarandului, Deva, jud.Hunedoara”, cod SMIS 56349,
Valoarea estimata a contractului este de 2.547.503,26 lei fara T.V.A., echivalentul
a 566.930,74 euro (1 euro = 4,4935 lei la 23.01.2015), respectiv 3.158.904,04 lei – inclusiv TVA, defalcata astfel :
Valoare: C+M: 2.182.838,05 lei fara TVA (Cap. 1 - Amenajarea terenului: 175.416,43 lei fara TVA, Cap. 2: 46.688,00 lei fara TVA, Cap. 4 – Constructii si instalatii: 1.933.432,00 lei fara TVA, Cap. 5.1.1.Organizare de santier pentru lucrari de constructii si instalatii: 21.350,05 lei fara TVA)
Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 220.310,18 lei fara TVA
Dotari: 4.965,76 lei fara T.V.A.
Organizare de santier (5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului: 2.135,00 lei fara TVA.
Cheltuieli diverse si neprevazute: 6,0150 % - 143.205,84 lei fara T.V.A.
Total: 2.547.503,26 lei fara T.V.A.
NOTA:
Cheituielile diverse si neprevazute se vor calcula de fiecare ofertant, ca procent de 6,0150% din investitia de baza (asa cum este aceasta definita de HG 28/2008) si se vor include in oferta financiara finala. Ofertantii vor evidentia in Formularul F1-centralizatorul cheltuielilor pe ovbiectiv, cheltuieli aferente cap.Diverse si neprevazute.
Termenul pentru executia lucrarilor este de 6 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, dar fara a depasi data de 31 OCTOMBRIE 2015 (termen care reprezinta durata de implementare a proiectului, conform Ghidului solicitantului). Contractul de lucrari se va semna ulterior semnarii contractului de finantare, conform instructiunii nr. 62/24.01 a Autoritatii de Management POR.