Unitatea administrativ teritoriala Comuna CICEU GIURGESTI isi propune sa incheie un contract de achizitie publica pentru: executia lucrarilor pentru obiectivul “Modernizare strazi in comuna Ciceu Giurgesti, judetul Bistrita-Nasaud", se iau in calcul indicatorii tehnico-economici din cadrul documentatiei economice intocmite de S.C. DP PROIECT S.R.L.– Proiect tehnic numar 1.11 din 2022.
Sumele necesare achizitionarii ace...
Unitatea administrativ teritoriala Comuna CICEU GIURGESTI isi propune sa incheie un contract de achizitie publica pentru: executia lucrarilor pentru obiectivul “Modernizare strazi in comuna Ciceu Giurgesti, judetul Bistrita-Nasaud", se iau in calcul indicatorii tehnico-economici din cadrul documentatiei economice intocmite de S.C. DP PROIECT S.R.L.– Proiect tehnic numar 1.11 din 2022.
Sumele necesare achizitionarii acestor lucrări sunt aprobate prin Programul National de Investitii Anghel Saligny in baza cererii de finantare nr. 2582/23.10.2023.
Valoarea estimata pentru alegerea procedurii este: Valoarea estimata a contractului de lucrari este egala cu 9,311,819.68 lei fara TVA.
Cap. bugetar Denumire capitol bugetar Valoare lei fara TVA
1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la
starea initiala 5,000.00
1.4. Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor 50,000.00
4.1 Construcţii şi Instalaţii 9,165,168.00
5.1.1 Organizare de santier 91,651.68
Total 9,311,819.68
Clauza suspensiva:
Finalizarea procedurii de atribuire prin incheierea contractului de achizitie publica este supusa unor conditii:
Contractul de achizitie publica va fi unul multianual (extins pe 3 ani), iar plata executiei lucrarilor in suma de 1,081,065.42 lei inclusiv TVA, se va efectua in limita bugetului disponibil, al comunei Ciceu Giurgesti in decursul a maxim 3 ani bugetari.
Bugetul disponibil va fi comunicat de autoritatea contactanta la inceputul fiecarui an.
Astfel ca, ofertatii care participa in cadrul prezentei proceduri accepta utilizarea conditiei suspensive de mai sus, asinandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele pierderi pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Resursele umane disponibile in raport cu derularea procesului de achizitie: compartimentul investitii si achizitii publice din aparatul de lucru propriu al Primarului comunei Ciceu Giurgesti, iar in cazul in care evaluarea ofertelor necesita o expertiza de natura tehnica, juridica, financiara sau in domeniul achizitiilor publice, specialisti externi se aplica prevederile art. 126 (3) din HG 395/2016.
Termenul pâna la care ofertantii pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/infomatii suplimentare în a 6-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.