Misiunea Primăriei Municipiului Oradea este de a fi în slujba comunității locale, furnizând servicii la un înalt standard
de calitatate în context național și internațional, respectând valori precum: respectul față de lege și cetățean, performanța,
disciplina, integritatea, onestitatea, spirit de echipă, capacitate de inovare, egalitate de șanse și responsabilitate socială.Totodata,
Primaria Municipiului O...
Misiunea Primăriei Municipiului Oradea este de a fi în slujba comunității locale, furnizând servicii la un înalt standard
de calitatate în context național și internațional, respectând valori precum: respectul față de lege și cetățean, performanța,
disciplina, integritatea, onestitatea, spirit de echipă, capacitate de inovare, egalitate de șanse și responsabilitate socială.Totodata,
Primaria Municipiului Oradea are atributii de coordonarea realizarii serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul
aparatului de specialitate sau prin intermediul organismelor prestatoare de servicii publice şi de utilitate publică de interes
local: furnizarea si distributia de energie electrica, iluminat public, servicii de alimentare cu apa si de canalizare, termoficare,
telecomunicatii, furnizarea serviciilor de transport public local, etc.De asemenea, Primaria Municipiului Oradea este responsabila
cu asigurarea inventarierii, evidentei statistice, inspectiei şi controlului efectuării serviciilor publice de interes local
privind conservarea, restaurarea şi punerea în valoare a monumentelor istorice şi de arhitectură, a parcurilor, grădinilor
publice şi rezervatiilor naturale, precum şi a bunurilor din patrimoniul public şi privat al unitătii administrativ-teritoriale.
Rezultatele finale ale Contractului cuprind:Toate lucrările pe discipline sunt realizate pe deplin în conformitate cu cerințele
Caietului de sarcini, și au trecut toate probele și testele necesare;Toate instalațiile și echipamentele tehnologice sunt
funcționale și au trecut toate probele și testele necesare;Deșeurile (primare și secundare) sunt sortate corespunzător iar
procedurile privind gestionarea deșeurilor sunt respectate în totalitate;Toate documentațiile necesare și care au fost utilizate
pentru planificarea execuției, pentru execuția, controlul execuției și finalizarea lucrărilor sunt păstrate și puse la dispoziția
Beneficiarului;Perimetrul șantierului de lucru eliberat și curățat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Antreprenor
pe perioada execuției lucrărilor;Toate suprafețele afectate de lucrări sunt restabilite.Termenul pana la care orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire
este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet
tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inclusiv, inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de
clarificari vor fi transmise in format editabil.