Executia lucrarilor pentru obiectivele de investiţii:
-Lot 1-„ Reabilitarea Canalului Vest din Amenajarea A.H.C. Campia Buzaului “, judetul Buzau (Reabilitare Canal Vest- refacere pereu, refacerea echipamentelor hidromecanice la sifoane si stavile);
-Lot 2-„Reabilitarea infrastructurii principale de irigatii din amenajarea hidroameliorativa Pietroiu Stefan cel Mare“, judetele Ialomita si Calarasi (Reabilitare SPA Pietroiu...
Executia lucrarilor pentru obiectivele de investiţii:
-Lot 1-„ Reabilitarea Canalului Vest din Amenajarea A.H.C. Campia Buzaului “, judetul Buzau (Reabilitare Canal Vest- refacere pereu, refacerea echipamentelor hidromecanice la sifoane si stavile);
-Lot 2-„Reabilitarea infrastructurii principale de irigatii din amenajarea hidroameliorativa Pietroiu Stefan cel Mare“, judetele Ialomita si Calarasi (Reabilitare SPA Pietroiu -debit 120.960 mc/h, reabilitarea canalelor de aductiune si distributie CA, CA II, CD5, CD6 si CL şi a constructiilor hidrotehnice de pe acestea), din cadrul Programului National de Reabilitare a Infrastructurii Principale de Irigatii din Romania - etapa I ”-2 loturi-2- executie.
Valoarea estimata a a lucrarilor este de 230.529.015,94 lei fara TVA, din care:
Pentru Lotul nr. 1:
-Valoarea estimata pentru executia lucrarilor : 21.515.487,69 lei fara TVA (12.000,00 lei fara TVA-cap. 2-Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii si 21.503.487,69 lei fara TVA -cap. 4-Cheltuieli pentru investitia de baza) la care se adauga organizare de santier in valoare de 537.587,19 lei fara TVA;
-Valoarea totala estimata fara TVA pentru Lotul nr. 1 este: 22.053.074,88 lei fara TVA.
Pentru Lotul nr. 2:
-Valoarea estimata pentru executia lucrarilor : 206.126.139,11 lei fara TVA (8.694.982,19 lei fara TVA-cap. 1.2-Amenajarea terenului si 197.431.156,92 lei fara TVA -cap. 4-Cheltuieli pentru investitia de baza) la care se adauga organizare de santier in valoare de 2.349.801,95 lei fara TVA;
-Valoarea totala estimata fara TVA pentru Lotul nr. 3 este: 208.475.941,06 lei fara TVA.
Nota: In vederea respectarii prevederilor Notificarii ANAP cu privire la modalitatea de punere in aplicare a dispozitiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, privind realizarea controlului ex-ante al ANAP, Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari dupa verificarea si aprobarea acestora de catre ANAP, cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
-ofertantii pot solicita clarificari cu privire la continutul documentatiei de atribuire cu 25 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;
-in urmatoarele 15 zile, autoritatea contractanta pregateste raspunsurile la solicitarile de clarificari transmise de ofertanti si le transmite ANAP pentru validare;
-autoritatea contractanta posteaza raspunsurile pe SICAP cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;