Obiectul achizitiei/procedurii:Executia lucrarilor in vederea realizarii obiectivului investitional intitulat : “CONSTRUIRE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN LOC. ZIMANDUCUZ-EXTINDERE CANALIZARE MENAJERA IN LOC. ZIMANDU NOU, RACORDURI, EXTINDERE CAPACITATE STATIE DE EPURARE COMUNA ZIMANDU NOU, JUD. ARAD"
Potrivit documentatiei tehnice elaborate se are in vedere prin derularea prezentei proceduri achizitia urmatoarelor categ...
Obiectul achizitiei/procedurii:Executia lucrarilor in vederea realizarii obiectivului investitional intitulat : “CONSTRUIRE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA IN LOC. ZIMANDUCUZ-EXTINDERE CANALIZARE MENAJERA IN LOC. ZIMANDU NOU, RACORDURI, EXTINDERE CAPACITATE STATIE DE EPURARE COMUNA ZIMANDU NOU, JUD. ARAD"
Potrivit documentatiei tehnice elaborate se are in vedere prin derularea prezentei proceduri achizitia urmatoarelor categorii de lucrari:
CAP 1. – Cheluieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.3. Amenajari pt protectia mediului si aducerea la starea initiala: 47.955,37 lei
CAP 4. – Cheluieli pentru investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii
4.1.1 Pentru care exista standard de cost : 9.490.681,57 lei
4.1.2 Pentru care nu exista standard de cost: 1.012.995,58 lei
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale
4.2.2 Pentru care nu exista standard de cost : 328.719,98 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj
4.3.2 Pentru care nu exista standard de cost :1.468.250,00 lei
4.4 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj
si echipamente de transport
4.4.2 Pentru care nu exista standard de cost: 19.200,00 lei
CAP 5. – Alte cheltuieli
5.1 Organizare de santier
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier : 25.000,00 lei
CAP 6.
6.1 Pregatirea personalului de exploatare : 20.000,00 lei
6.2 Probe tehnologice si teste: 20.000,00 lei
TOTAL :12.432.802,51 lei
Valoarea estimata: 12.432.802,51 lei la care se adauga TVA, rezultata din valoarea cuprinsa in Devizul financiar.
Nota : Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările si completările
ulterioare.
Valoarile mai sus precizate includ toate costurile pe care viitorul executant le va angaja pentru realizarea tuturor obligatiilor ce ii revin potrivit documentatiei de atribuire, obligatii care se vor considera asumate intocmai de catre ofertanti la data depunerii ofertei.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 6-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Astfel:
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.