Feedback
I.D.: 92748437

Executia lucrarilor in cadrul proiectului“ Reabilitare moderata a cladirilor publice pentru a imbunatatii serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrative teritoriale Primaria Ghioroc – Comuna Ghioroc nr. 89 – 90, judetul Arad "

Data publicarii
02.02.24 Exista 92.924 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7 45000000-7 45321000-3
Termenul limita pentru depunere:
21.02.24
Pretul estimativ:
1.591.663,26 RON - 1.591.663,26 RON
Documente participare:
  1. 2. Formulare pentru ofertanti-semnat.zip
  2. 3. Caiet de sarcini-semnat.zip
  3. 5. Draft contract-semnat.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei/procedurii: Executia lucrarilor in cadrul proiectului“ Reabilitare moderata a cladirilor publice pentru a imbunatatii serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrative teritoriale Primaria Ghioroc – Comuna Ghioroc nr. 89 – 90, judetul Arad " Contract de finantare nr. 10863 / 27.01.2023 din cadrul Planului National de Redresare si Rezilienta Componenta 10 - Fondul local I.3 Reabilitarea mo...
Obiectul achizitiei/procedurii: Executia lucrarilor in cadrul proiectului“ Reabilitare moderata a cladirilor publice pentru a imbunatatii serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrative teritoriale Primaria Ghioroc – Comuna Ghioroc nr. 89 – 90, judetul Arad " Contract de finantare nr. 10863 / 27.01.2023 din cadrul Planului National de Redresare si Rezilienta Componenta 10 - Fondul local I.3 Reabilitarea moderata a cladirilor publice pentru a imbunatatii serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrativ teritoriale Potrivit documentatiei tehnice elaborate se are in vedere prin derularea prezentei proceduri achizitia urmatoarelor categorii de lucrari: CAP 4. – Cheluieli pentru investitia de baza 4.1. Constructii si instalatii: 1.350.054,65 lei fara TVA 4.3 Utilaje , echipamente tehnologice si functionale care necesita motaj : 221.750,00 lei fara TVA CAP 5. – Alte cheltuieli 5.1 Organizare de santier: 19.858,61 lei fara TVA TOTAL : 1.591.663,26 lei fara TVA lei fara TVA Valoarea estimata: 1.591.663,26 lei la care se adauga TVA, rezultata din valoarea cuprinsa in Devizul financiar. Nota : Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările si completările ulterioare. Valorile mai sus precizate includ toate costurile pe care viitorul executant le va angaja pentru realizarea tuturor obligatiilor ce ii revin potrivit documentatiei de atribuire, obligatii care se vor considera asumate intocmai de catre ofertanti la data depunerii ofertei. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.3), respectiv 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, in a 6-a zi dinainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Astfel: Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Executia lucrarilor in cadrul proiectului“ Reabilitare moderata a cladirilor publice pentru a imbunatatii serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrative teritoriale Primaria Ghioroc – Comuna Ghioroc nr. 89 – 90, judetul Arad "  
Executia lucrarilor in vederea realizarii obiectivului investitional intitulat: “Infiintare centru de colectare selectiva a deseurilor,cu aport voluntar, in Comuna Ghioroc,judetul Arad’’  
Executia lucrarilor in vederea realizarii obiectivului investitional intitulat: ’’ Lucrari de reabilitare moderata in vederea cresterii eficientei energetice -SCOALA GIMNAZIALA DEZNA,COMUNA DEZNA, JUDETUL ARAD- " 02.08.24
Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare si extindere scoala cu clasele I – VIII din comuna Ghioroc, judetul Arad 06.08.18
Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare si extindere scoala cu clasele I – VIII din comuna Ghioroc, judetul Arad 19.07.18
Obiectul prezentului contract de achiziţie publică constă în achiziţia de servicii de proiectare, asistenţa tehnică din partea contractantului şi execuţie lucrări pentru Proiectul nr. C10-I3-1556 "REABILITAREA MODERATĂ A CLĂDIRILOR PUBLICE PENTRU A ÎMBUNĂTĂŢI SERVICIILE PUBLICE PRESTATE - REABILITAREA ŞCOLII GIMNAZIALE SÂNTANA – SÂNTANA STR. 1 DECEMBRIE, NR. 36 - jud. Arad", finanţat prin PNRR 16.10.23
Executia lucrarilor in vederea realizarii proiectului intitulat:’’Cresterea eficientei energetice si gestionarea inteligenta a energiei in cladirile publice cu destinatie de unitati de invatamant Ministerul Mediului , Apelor si Padurilor – Unitate de invatamant Scoala Primara Andrei Saguna " 07.07.23
Achizitia executiei lucrărilor de constructie grădinită cu program prelungit si after school în localitatea Ghioroc în cadrul proiectului cu titlul „Infiintare gradinita cu program prelungit si after school in comuna Ghioroc, judetul Arad” demarat de autoritatea contractanta din fonduri europene prin Programul National Pentru Dezvoltare Rurala, SUBMASURA 7.2, contract de finantare nr. C0720EN00011750200612 25.07.19
Executia lucrarilor in vederea realizarii obiectivului investitional intitulat:“Amenajare pista pentru ciclisti in comuna Zimandu Nou,localitatea Zimandu Nou si Zimandcuz,judetul Arad" 26.09.23
Executia lucrarilor in vederea realizarii obiectivului investitional intitulat: “EXTINDERE CANALIZARE COMUNA DEZNA (str. Salcamului, str.Narciselor si Calea Zugaului)" 07.02.24