Se intentioneaza incheierea contractului sectorial avand ca obiect Executia lucrarilor de mentenanta preventiva / predictiva si incidentala la turbinele cu abur nr. 5, 6 de 105 MW, nr. 4 de 2 MW si instalatiile auxiliare aferente (partea mecanica) conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 24001856/13.02.2024, avand urmatoarele obiective:
• mentenanta instalatii / echipamente aferente agregatelor de baza – turbine;
• ...
Se intentioneaza incheierea contractului sectorial avand ca obiect Executia lucrarilor de mentenanta preventiva / predictiva si incidentala la turbinele cu abur nr. 5, 6 de 105 MW, nr. 4 de 2 MW si instalatiile auxiliare aferente (partea mecanica) conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 24001856/13.02.2024, avand urmatoarele obiective:
• mentenanta instalatii / echipamente aferente agregatelor de baza – turbine;
• mentenanta sisteme / instalatii sub presiune;
• mentenanta agregate rotative diverse;
• control nedistructiv, masuratori de grosimi, apreciere calitativa materiale, masuratori vibratii, masuratori dimensionale;
• mentenanta instalatii/echipamente aferente agregatelor de baza - turbine;
• mentenanta turbinelor TA 5, 6, TA4 si a instalatiilor si echipamentelor auxiliare aferente: schimbatoare de caldura de joasa presiune (boilere, condensatoare, racitori de ulei), preincalzitoare de inalta presiune (PIP-uri), de joasa presiune PJP – uri ), pompe, robineti, circuite apa, abur, ulei, aer;
• mentenanta echipamente termomecanice ;
• echilibrari rotoare si ansamble rotoare la turatia nominala sau joasa;
• confectii metalice diverse ;
• executie subansamble sisteme de presiune;
• confecţii si reconditionari piese schimb agregate si instalatiile aferente instalatiilor;
• sablare piese;
• reconditionare armaturi in instalatie si pe masini unelte;
• lucrări de revizie sau reparaţii la vane şi ventile DN150÷250, PN25÷230;
• revizia / reparatia motoarelor aferente actionarilor electrice;
• izolatii termice.
Termenul limita pana la care un operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie sectoriala are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 8 - a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit, conform prevederilor Art. IV alin. 27 subpunct (3) din HG 419/2018.