Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii: "MODERNIZARE ŞI EXTINDERE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI CANALIZARE ÎN COMUNA STĂUCENI, JUDEŢUL BOTOŞANI" are valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit de 9.890.500,00 lei fara TVA defalcata astfel:
• Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 17.400,00 lei fara TVA
- 1.2 Amenajarea terenului...
Executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii: "MODERNIZARE ŞI EXTINDERE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI CANALIZARE ÎN COMUNA STĂUCENI, JUDEŢUL BOTOŞANI" are valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit de 9.890.500,00 lei fara TVA defalcata astfel:
• Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 17.400,00 lei fara TVA
- 1.2 Amenajarea terenului: 16.800,00 lei fara TVA
- 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 600,00 lei fara TVA
• Capitolul 2– Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 100.000,00 lei fara TVA
• Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investitia de baza – 9.758.100,00 lei fara TVA
- 4.1 Construcţii şi instalaţii: 8.198.100,00 lei fara TVA
- 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 0,00 lei fara TVA
- 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 1.560.000,00 lei fara TVA
• Capitolul 5 – Organizare de santier – 115.000,00 lei fara TVA
• Capitolul 6 – Cheltuieli pentru probe tehnologice si teste – 0,00 lei fara TVA
Durata contractului este de 6 luni – PERIOADA DE EXECUTIE LUCRARI
Valoarea estimata reprezinta valoarea din devizul general al obiectivului de investitii: "MODERNIZARE ŞI EXTINDERE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ ŞI CANALIZARE ÎN COMUNA STĂUCENI, JUDEŢUL BOTOŞANI", deviz aprobat de finantator.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuita nu va cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului (devizul general) acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Autoritatea contractanta va face publica documentatia pe SEAP pentru o perioada de minim 15 zile calendarisitice.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.