Obiectul contractului îl reprezintă Executia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "CONSTRUIRE CENTRU RECREAŢIONAL în oraşul Târgu Lăpuş, str. Doinei nr. 15B, judeţ Maramureş", din cadrul proiectului: "REVITALIZARE SPAŢII PUBLICE URBANE, ÎMBUNATĂŢIREA SERVICIILOR SOCIALE şi CULTURAL-RECREATIVE ÎN ORAŞUL TÂRGU LĂPUŞ, JUDEŢUL MARAMUREŞ", cod SMIS 123142.
Potrivit Devizului General realizat la faza de Proiect Tehnic, valo...
Obiectul contractului îl reprezintă Executia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "CONSTRUIRE CENTRU RECREAŢIONAL în oraşul Târgu Lăpuş, str. Doinei nr. 15B, judeţ Maramureş", din cadrul proiectului: "REVITALIZARE SPAŢII PUBLICE URBANE, ÎMBUNATĂŢIREA SERVICIILOR SOCIALE şi CULTURAL-RECREATIVE ÎN ORAŞUL TÂRGU LĂPUŞ, JUDEŢUL MARAMUREŞ", cod SMIS 123142.
Potrivit Devizului General realizat la faza de Proiect Tehnic, valoarea estimata totala pentru execuţia lucrărilor aferente obiectivului de investiţii "CONSTRUIRE CENTRU RECREAŢIONAL în oraşul Târgu Lăpuş, str. Doinei nr. 15B, judeţ Maramureş", este de 3.705.279,14 lei, fără TVA si este formata din:
Cap 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 96.574,99 lei fără TVA, din care:
Cap. 1.3 – Amenajări pt. protecţia mediului si aducerea terenului la starea iniţiala: 96.574,99 lei fără TVA;
Cap. 2 –Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 29.853,00 lei fără TVA;
Cap. 4 –Cheltuieli cu investiţia de baza: 3.506.578,15 lei fără TVA, din care:
4.1 – Construcţii si instalaţii: 2.826.865,10 lei fără TVA
4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 4.815,00 lei fără TVA;
4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 674.898,05 lei fără TVA
4.5 – Dotări : 0
Cap. 5.1 – valoare estimata Organizare de şantier: 72.273,00 lei fără TVA, din care:
5.1.1 – lucrări de construcţii si instalaţii : 53.500,00 lei fără TVA
5.1.2 – cheltuieli conexe organizării şantierului: 18.773,00 lei fără TVA
Valoarea estimata fara TVA : 3.705.279,14 Moneda: RON
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în devizul general aceasta putând fi accesată, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de: inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din Instructiunile pentru ofertanti/fisa de date, respectiv 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.