Obiectul contractului îl reprezintă Executia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "CONSTRUIRE SUBSTATIE DE AMBULANTA IN COMUNA POIENILE DE SUB MUNTE" din comuna Poienile de sub Munte, judeţul Maramures. Potrivit Devizului General realizat la faza de Proiect Tehnic, valoarea estimata totala pentru executia lucrarilor este de 726.405,97 lei fara TVA si este formata din:
Cap 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea...
Obiectul contractului îl reprezintă Executia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "CONSTRUIRE SUBSTATIE DE AMBULANTA IN COMUNA POIENILE DE SUB MUNTE" din comuna Poienile de sub Munte, judeţul Maramures. Potrivit Devizului General realizat la faza de Proiect Tehnic, valoarea estimata totala pentru executia lucrarilor este de 726.405,97 lei fara TVA si este formata din:
Cap 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 2.465,11 lei fără TVA, din care:
Cap. 1.2 – Amenajarea terenului: 2.465,11 lei fără TVA;
Cap. 1.3 – Amenajări pt. protecţia mediului si aducerea terenului la starea iniţiala: 0,00 lei fără TVA;
Cap. 2 –Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului: 0,00 lei fără TVA;
Cap. 4 –Cheltuieli cu investitia de baza: 717.540,86 lei fără TVA, din care:
4.1 – Constructii si instalatii: 700.527,00 lei fara TVA
4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 5.000,00 lei fără TVA;
4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 12.013,86 lei fără TVA
Cap. 5.1 – Valoare estimata Organizare de santier: 6.400,00 lei fara TVA, din care:
5.1.1 – lucrari de constructii pentru organizarea santierului: 0,00 lei fara TVA
5.1.2 – cheltuieli conexe organizarii santierului: 6.400,00 lei fara TVA
Valoarea estimata fara TVA : 726.405,97 Moneda: RON
Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu va cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în devizul general aceasta putând fi accesată, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de: inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din Instructiunile pentru ofertanti/fisa de date, respectiv 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.