În urma recepţionării documentaţiei tehnice reprezentând proiect tehnic şi detalii de execuţie, aferente proiectului "Modernizarea sistemului de semaforizare din municipiul Bârlad si sistem CCTV", Cod proiect PNRR: C10-I1.2-1563, se doreste contractarea lucrarilor constând în modernizarea a 9 intersecţii existente şi înfiinţarea a 5 noi intersecţii
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari trans...
În urma recepţionării documentaţiei tehnice reprezentând proiect tehnic şi detalii de execuţie, aferente proiectului "Modernizarea sistemului de semaforizare din municipiul Bârlad si sistem CCTV", Cod proiect PNRR: C10-I1.2-1563, se doreste contractarea lucrarilor constând în modernizarea a 9 intersecţii existente şi înfiinţarea a 5 noi intersecţii
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari transmise de operatorii economici in termenul specificat la sectiunea I,3 (de 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), in cadrul unui raspuns consolidat, postat in SEAP pana cel tarziu in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Clauză suspensivă:
În luna ianuarie 2023 a fost semnat cu MDLPA contractul de finantare nr.686/04.01.2023 pentru "Modernizarea sistemului de semaforizare din municipiul Bârlad si sistem CCTV", finantat prin Programul Naţional de Redresare şi Rezilienţă – Componenta C10 - Fondul local, Operaţiunea I1.2 - Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde – ITS/alte infrastructuri TIC, Cod proiect PNRR: C10-I1.2-1563, contract care expira pe 09.02.2024. Municipiul Barlad a solicitat prelungirea duratei contractului de finantare, dar pana la data lansarii prezentei proceduri nu a fost incheiat inca un act aditional in acest sens.
În aceste conditii Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică de lucrări este condiţionată de prelungirea contractului de finanţare din P.N.R.R., respectiv de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului de lucrari făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.