Comuna Hidişelu de Sus este beneficiarul contractului de finantare, încheiat cu M.D.L.P.A, pentru realizarea obiectivului de investiţii, "ÎMBUNĂTĂŢIREA EFICIENŢEI ENERGETICE LA SEDIUL PRIMĂRIEI COMUNEI HIDIŞELU DE SUS", PNRR/2022/C10/I1.3", Componenta 10 - Fondul local.
Investiţia presupune realizarea de lucrări de eficienţa energetică "ÎMBUNĂTĂŢIREA EFICIENŢEI ENERGETICE LA SEDIUL PRIMĂRIEI COMUNEI HIDIŞELU DE SUS", PNRR/...
Comuna Hidişelu de Sus este beneficiarul contractului de finantare, încheiat cu M.D.L.P.A, pentru realizarea obiectivului de investiţii, "ÎMBUNĂTĂŢIREA EFICIENŢEI ENERGETICE LA SEDIUL PRIMĂRIEI COMUNEI HIDIŞELU DE SUS", PNRR/2022/C10/I1.3", Componenta 10 - Fondul local.
Investiţia presupune realizarea de lucrări de eficienţa energetică "ÎMBUNĂTĂŢIREA EFICIENŢEI ENERGETICE LA SEDIUL PRIMĂRIEI COMUNEI HIDIŞELU DE SUS", PNRR/2022/C10/I1.3., se găseşte în intravilanul, comuna Hidiselu de Sus, sat Hidiselu de Sus, jud. Bihor.
Terenul este amplasat în satul Hidişelul de Sus, nr. 328, nr. cad. 50285. Nu există particularităţi de relief, terenul fiind plan, fără declivităţi majore. Parcela are o formă regulată, iar suprafaţa acesteia este de 2 747 m2 (conform C.F. nr. 50285 Hidişelu de Sus).
Contractul al cărui initiator este Comuna Hidişelu de Sus este finanţat din bugetul local eventuale cheltuieli neeligibile, bugetul naţional şi contractul de finanţare nr. 7756/19.01.2023 în vederea realizării măsurilor de eficienţă energetică şi constă în reabilitarea corpului, C1- Clădire Administrativă - Primăria Comunei Hidişelu de Sus - suprafaţă construită la sol de 180 mp (conform C.F. nr. 50285 Hidişelu de Sus), 180 mp (măsurată), suprafaţă desfăşurată de 360 mp, regim de înălţime P+1E, din cărămidă, anul construirii 1978 - face parte din obiectivul de investiţie.
Pentru acest obiectiv de investitii s-a emis Autorizatie de construire nr.01 din 21.11.2023.
Lucrarile necesare pentru realizarea acestui obiectiv de investitii se vor executa avand la baza Proiectul tehnic nr. 47/2023 este realizat de catre S.C. HFG SOLUTIONS S.R.L., str. Republicii nr. 13, ap. 13,15, mun. Oradea, jud. Bihor, pus la dispozitie de autoritatea contractanta.
Conform Devizului General, valoarea estimată pentru execuţia acestui contract de lucrări este de 1,206,710.87 lei fără TVA, fiind defalcată după cum urmează:
1.2. Amenajarea Terenului 0 lei fără TVA.
1.3. Amenajari pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială 0 lei fără TVA.
1.4. Celtuieli pentru relocare protectţia utilităţilor 0 lei fără TVA.
2. Cheltuieli necesare pentru asigurarea utilităţilor obiectivului de investiţie 0 lei
4.1. Construcţii şi instalalaţii 1.032.460,87 lei fără TVA.
4.2. Montaj utilaje echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 0 lei
4.3.Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 174,250.00 lei fără TVA.
4.3.1.1. Lista echipamente instalaţie racire 43.500 lei fără TVA
4.3.2.1. Lista echipamente instalaţie racire 130.750 lei fără TVA
5.1.1. Lucrări de construcţii pentru organizarea şantierului 0 lei fără TVA.
Notă 1 : În calculul valorii estimate nu au fost incluse cheltuielile aferente staţiilor de încarcare de la capitolul 4.3.2.2, acestea nu fac obiectul prezentei procedurii de achiziţie publica.
Notă 2: În calculul valorii estimate nu au fost incluse cheltuielile diverse şi neprevăzute.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.