Oraşul Aleşd este beneficiarul contractului de finantare, încheiat cu M.D.L.P.A, pentru realizarea obiectivului de investiţii, "EFICIENTIZARE ENERGETICA A SPITALULUI ORASENESC ALESD-(Cl)", PNRR/2022/C10/I1.3., Componenta 10 - Fondul local. Runda 2.
Investiţia presupune realizarea de lucrări de eficienţa energetică EFICIENTIZARE ENERGETICA A SPITALULUI ORASENESC ALESD-(Cl).
Contractul al cărui initiator este Oraşul Aleşd ...
Oraşul Aleşd este beneficiarul contractului de finantare, încheiat cu M.D.L.P.A, pentru realizarea obiectivului de investiţii, "EFICIENTIZARE ENERGETICA A SPITALULUI ORASENESC ALESD-(Cl)", PNRR/2022/C10/I1.3., Componenta 10 - Fondul local. Runda 2.
Investiţia presupune realizarea de lucrări de eficienţa energetică EFICIENTIZARE ENERGETICA A SPITALULUI ORASENESC ALESD-(Cl).
Contractul al cărui initiator este Oraşul Aleşd iar beneficiar este SPITALUL ORASENESC ALESD este finanţat din bugetul local, bugetul naţional şi contractul de finanţare nr. 9128/24.01.2023 în vederea realizării măsurilor de eficienţă energetică şi constă în reabilitarea corpului C1 al spitalului, respectiv:
Suprafata construita la sol : 816 mp; Spitalul Orasenesc (P+lE)
Suprafata desfasurata = 1632 mp
Amplasament:se gaseşte in intravilanul, Oraşului Aleşd, str. 1 Decembrie, nr.3, jud. Bihor, nr. Cad. 100551. Terenul pe care este amplasat obiectivul are o suprafata de 4120 mp, şi este proprietatea Domeniului public al Oraşului Alesd. Corpul Cl supus investitiei are o suprafata desfasurata de 1632 mp. Constructia aflata in studiu face parte din lista monumentelor istorice. Cladirea este Monument istoric - cod BH-ll-m-B-01097.
Pentru acest obiectiv de investitii s-a emis Autorizatie de construire nr.27 din 17.08.2023.
Lucrarile necesare pentru realizarea acestui obiectiv de investitii se vor executa avand la baza Proiectul tehnic nr. 778 din 2023 proiectul tehnic de executie pus la dispozitie si intocmite de SC. BHPROINV S.R.L., ORADEA.
Conform Devizului General, valoarea estimată pentru execuţia acestui contract de lucrări este de 3,265,512.35 lei fără TVA, fiind defalcată după cum urmează:
1.2. Amenajarea Terenului 0 lei fără TVA.
1.3. Amenajari pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială 0 lei fără TVA.
1.4. Celtuieli pentru relocare protectţia utilităţilor 0 lei fără TVA.
2. Cheltuieli necesare pentru asigurarea utilităţilor obiectivului de investiţie 0 lei
4.1. Construcţii şi instalalaţii 2.437.636,16 lei fără TVA.
4.2. Montaj utilaje echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 164.014,96 lei
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 561,901.23 lei fără TVA.
4.5. Dotari 101,960 lei fără TVA.
5.1.1. Lucrări de construcţii pentru organizarea şantierului 25,000.00 lei fără TVA.
Notă: În calculul valorii estimate nu au fost incluse cheltuielile diverse şi neprevăzute.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil