Executia de lucrari pentru: Refacere sisteme de scurgere a apelor, sat Bozovici, in urma calamitatilor din data de 13 -15.06.2018, judet Caras Severin
Valoarea estimata a contractului este de 374.850 lei, fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4): - 367.500,00 lei
- Organizare de santier: – 7.350,00 lei (subcapitolul 5.1.1 lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier)
F...
Executia de lucrari pentru: Refacere sisteme de scurgere a apelor, sat Bozovici, in urma calamitatilor din data de 13 -15.06.2018, judet Caras Severin
Valoarea estimata a contractului este de 374.850 lei, fara TVA, compusa din:
- Cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4): - 367.500,00 lei
- Organizare de santier: – 7.350,00 lei (subcapitolul 5.1.1 lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier)
Finantarea se va realiza in conditiile legii din fonduri alocate anual cu aceasta destinatie, conform legii bugetului de stat, respectiv din alte surse legal constituite.
Conform prevederilor art. 43 din Legea nr. 500/2002 cu modificarile si completarile ulterioare: „Prin excepţie de la prevederile alin. (1), pentru lucrările de intervenţie efectuate pentru înlăturarea efectelor produse de acţiuni accidentale şi calamităţi naturale, cuprinse la art. 381 alin. (2) lit. d), până la aprobarea documentaţiei de avizare, potrivit legii, se aprobă deschiderea finanţării şi începerea execuţiei lucrărilor pe bază de liste de lucrări estimate cantitativ şi valoric.
(4) Pentru lucrările executate prevăzute la alin. (3), decontarea se va face pe baza situaţiilor de lucrări însuşite de beneficiar.
(5) În termen de 6 luni de la deschiderea finanţării şi începerea execuţiei lucrărilor prevăzute la alin. (3), ordonatorul de credite are obligaţia elaborării documentaţiei tehnicoeconomice şi aprobării acesteia potrivit competenţelor prevăzute la art. 42 alin. (1).
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.