EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE LICEU TEHNOLOGIC SF. DIMITRIE, ŞCOALĂ GIMNAZIALĂ, RUSCA (ŞCOALĂ NOUĂ), TEREGOVA – COD SMIS 123935
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
L.1.2. Amenajarea terenului 27.883,69
L.2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor 103.223,51
L.4.1. + L.4.2. Constructii, inst...
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - REABILITARE, MODERNIZARE ŞI DOTARE LICEU TEHNOLOGIC SF. DIMITRIE, ŞCOALĂ GIMNAZIALĂ, RUSCA (ŞCOALĂ NOUĂ), TEREGOVA – COD SMIS 123935
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
L.1.2. Amenajarea terenului 27.883,69
L.2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor 103.223,51
L.4.1. + L.4.2. Constructii, instalatii si montaj 1.417.708,73
L.4.3. Echipamente, utilaje tehnologice si functionale cu montaj 59.385,64
L5.1 Organizare de santier 18.726,01
TOTAL Executie lucrare 1.626.927,58 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Durata - Executia lucrarii – 8 luni
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Contractul de finantare al proiectului poate fi modificat prin Notificare in cazul modificarilor intervenite in Bugetul proiectului, in limita a 10% intre categorii bugetare, cu conditia incadrarii in limitele maxime prevazute in Ghidul Solicitantului.
In cazul cheltuielilor prevazute la cap. 3 "Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica", Ghidul solicitantului specifica ca sunt eligibilie cumulat, in limita maxima a 10% din valoarea cheltuielilor eligibile finantate în cadrul capitolului 4 "Cheltuieli pentru investiţia de bază..
Oferta financiara a candidatilor va fi realizata astfel
Pentru categoria A. Executia lucrarii
-contravaloarea lucrarilor, pe categorii de cheltuieli, nu va prezenta variatii mai mari de 10% intre categoriile bugetare mentionate mai sus
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.