Executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Complex multifunctional - Sala Polivalenta, municipiul Brasov, judetul Brasov"
Valoarea estimata este de 279.105.604,78 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului cap. 1 – 28.334.026,62 lei, din care amenajari exterioare 24.920.902,27 lei, drumuri carosabile pana la sensul giratoriu – 3.413.124,35 lei;
-Amenajari pentru pr...
Executia de lucrari pentru obiectivul de investitii "Complex multifunctional - Sala Polivalenta, municipiul Brasov, judetul Brasov"
Valoarea estimata este de 279.105.604,78 lei, fara TVA, si este compusa din:
- Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului cap. 1 – 28.334.026,62 lei, din care amenajari exterioare 24.920.902,27 lei, drumuri carosabile pana la sensul giratoriu – 3.413.124,35 lei;
-Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala cap. 1.2 – 339.200,54 lei
- Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – retele exterioare pana la sensul giratoriu cap. 2 – 4.971.718,37 lei
- Cheltuieli pentru investitia de baza cap. 4: 239.287.169,06 lei, din care:
Cap.4.1 Lucrari constructii instalatii 170.798.786,35 lei:
1. Sala Polivalenta – 157.119.342,09 lei
2. Amenajari exterioare – 13.679.444,26 lei
Cap. 4.2 Montaj utilaje 1.339.274,07 lei
1. Sala Polivalenta – 1.205.040,69 lei
2. Amenajari exterioare – 102.879,32 lei
3. Retele exterioare pana la sensul giratoriu – 31.354,06 lei
Cap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 48.480.748,94 lei
1. Sala Polivalenta – 46.479.004,61 lei
2. Amenajari exterioare – 1.409.933,36 lei
3. Retele exterioare pana la sensul giratoriu – 591.810,97 lei
Cap. 4.5 Dotari 18.668.359,70 lei
1. Sala Polivalenta – 18.394.234,70 lei
2. Amenajari exterioare – 274.125 lei
– Alte cheltuieli cap. 5 – 6.173.490,18 lei din care Subcapitolul Organizare de santier 6.173.490,18 lei, organizare de santier – 5.144.575,15 lei si Cheltuieli conexe organizare de santier – 1.028.915,03 lei
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 24 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 16 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.