EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – SISTEM DE PRODUCERE SI DISTRIBUTIE A ENERGIEI TERMICE UTILIZAND ENERGIE GEOTERMALA, IN COMUNA DUDESTII VECHI, JUD. TIMIS - COD SMIS 2014 + 135251
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 1.3 - Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială
• 20.000,00 lei fara TVA
Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utililtăţilo...
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – SISTEM DE PRODUCERE SI DISTRIBUTIE A ENERGIEI TERMICE UTILIZAND ENERGIE GEOTERMALA, IN COMUNA DUDESTII VECHI, JUD. TIMIS - COD SMIS 2014 + 135251
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 1.3 - Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială
• 20.000,00 lei fara TVA
Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utililtăţilor necesare obiectivului de investitii
• 10.000,00 lei fara TVA
Cap. 4.1 - Construcţii şi instalaţii
• 16,664,985.16 lei fara TVA
Cap. 4.2 - Montaj utilaje tehnologice,utilaje tehnologice si functionale
• 372,880.00 lei fara TVA
Cap. 4.3 - Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj
• 3,954,527.09 lei fara TVA
Cap. 5.1 - Organizare de santier
• 346,737.39 lei fara TVA
Cap. 6.2 - Probe tehnologice şi teste
• 465,000.00 lei fara TVA
TOTAL EXECUTIE LUCRARE 21.834.129,64 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Etapa 1
- Executia lucrarii – 18 luni
Etapa 3
- Perioada de garantie acordata lucrarii – 72 luni
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
B. Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.