PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA AVAND CA OBIECT EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN LOCALITATEA HODONI, COMUNA SATCHINEZ, JUDETUL TIMIS
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
L.1.2. Amenajarea terenului 8.238,18 lei fara TVA
L.2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor 25.594,32 lei fara TVA
L.4.1...
PROCEDURA DE ATRIBUIRE A CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA AVAND CA OBIECT EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII - CONSTRUIRE CAPELA MORTUARA IN LOCALITATEA HODONI, COMUNA SATCHINEZ, JUDETUL TIMIS
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
L.1.2. Amenajarea terenului 8.238,18 lei fara TVA
L.2.1. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor 25.594,32 lei fara TVA
L.4.1. Constructii si instalatii 674.842,49 lei fara TVA
L4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 314.42 lei fara TVA
L.4.3. Echipamente, utilaje tehnologice si functionale cu montaj 42.900,00 lei fara TVA
L5.1 Organizare de santier 5.513,69 lei fara TVA
TOTAL Executie lucrare 757.403,10 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Durata - Executia lucrarii – 12 luni
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.