EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – SISTEM DE PRODUCERE SI DISTRIBUŢIE A ENERGIEI TERMICE UTILIZÂND ENERGIE GEOTERMALA IN COMUNA SANDRA JUD. TIMIŞ COD SMIS 2014+135471 – REST DE EXECUTIE
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 1.2 – Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţiala
• 20.000,00 lei fara TVA
Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utililtăţilor ...
EXECUTIA DE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII – SISTEM DE PRODUCERE SI DISTRIBUŢIE A ENERGIEI TERMICE UTILIZÂND ENERGIE GEOTERMALA IN COMUNA SANDRA JUD. TIMIŞ COD SMIS 2014+135471 – REST DE EXECUTIE
Valoarea estimata a contractului este, fara TVA, compusa din:
Cap. 1.2 – Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţiala
• 20.000,00 lei fara TVA
Cap. 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utililtăţilor necesare obiectivului de investitii
• 10.000,00 lei fara TVA
Cap. 4.1 - Constructii si instalatii
• 10.995.050,71 lei fara TVA
Cap. 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale
• 258.350.69 lei fara TVA
Cap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj
• 1.840.003.13 lei fara TVA
Cap. 5.1 - Organizare de santier
• 346.737.39 lei fara TVA
Cap. 6.2 – Probe tehnologice si teste
• 465.000,00 lei fara TVA
TOTAL EXECUTIE LUCRARE 13.935.141,92 lei fara TVA
Valorile de mai sus sunt în conformitate cu Devizul General.
Etapa 1
- Executia lucrarii – 22 luni
Etapa 2
- Perioada de garantie acordata lucrarii – 60 luni
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
B. Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.