Executia de lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 1 lot 1-2, respectiv:
Lot 1 Reabilitare, modernizare si dotare Cinematograf Dacia, str. Tudor Vladimirescu nr. 3, oras Hateg, judetul Hunedoara
Lot 2 Reabilitare Cinematograf „Cultural”, municipiul Lupeni, judetul Hunedoara.
Valoarea estimata a Lotului 1 Reabilitare, modernizare si dotare Cinematograf Dacia, str. Tudor Vladimirescu nr. 3, oras Hateg, judetul Hunedo...
Executia de lucrari pentru obiectivele de investitii Pachet 1 lot 1-2, respectiv:
Lot 1 Reabilitare, modernizare si dotare Cinematograf Dacia, str. Tudor Vladimirescu nr. 3, oras Hateg, judetul Hunedoara
Lot 2 Reabilitare Cinematograf „Cultural”, municipiul Lupeni, judetul Hunedoara.
Valoarea estimata a Lotului 1 Reabilitare, modernizare si dotare Cinematograf Dacia, str. Tudor Vladimirescu nr. 3, oras Hateg, judetul Hunedoara este de 1.726.326 lei, compusa din:
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza - 1.708.680 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1.1. organizare de santier – 17.646 lei
Valoarea estimata a Lotului 2 Reabilitare Cinematograf „Cultural”, municipiul Lupeni, judetul Hunedoara este de 4.031.526 lei, compusa din:
- Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza 3.993.250 lei
- Cap. 5 subcap. 5.1.1. organizare de santier 38.276 lei.
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu Devizele generale aprobate prin Ordinul MDRAP nr. 5589/31.08.2018 pentru lot 1 si Ordinul MDRAP nr. 1169/20.02.2019.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.