Feedback
I.D.: 85153806

Executia de lucrari in cadrul proiectului "MODERNIZAREA REŢELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA HOROATU CRASNEI, JUDEŢUL SĂLAJ - lucrari suplimentare"

Data publicarii
27.07.23 Exista 62.103 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233140-2
Pretul estimativ:
1.872.363,48 RON - 1.872.363,48 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect executia lucrarilor in cadrul obiectivului de investitii “MODERNIZAREA REŢELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA HOROATU CRASNEI, JUDEŢUL SĂLAJ - LUCRARI SUPLIMENTARE" in conformitate cu proiectul tehnic de executie - Schimbare solutie A.C. Nr. 7 din 20.08.2019, intocmit de S.C. DINAMIC CONCEPT S.R.L, anexat caietului de sarcini anexat prezentei documentatii de atribuire. Execuţia lucrărilor ide...
Contractul are ca obiect executia lucrarilor in cadrul obiectivului de investitii “MODERNIZAREA REŢELEI DE DRUMURI DE INTERES LOCAL ÎN COMUNA HOROATU CRASNEI, JUDEŢUL SĂLAJ - LUCRARI SUPLIMENTARE" in conformitate cu proiectul tehnic de executie - Schimbare solutie A.C. Nr. 7 din 20.08.2019, intocmit de S.C. DINAMIC CONCEPT S.R.L, anexat caietului de sarcini anexat prezentei documentatii de atribuire. Execuţia lucrărilor identificate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise, părţi desenate si listele cu cantităţile de lucrări (ca parte a caietului de sarcini) include: - achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj, echipament, autospeciale/masini de transport necesare execuţiei lucrărilor potrivit extraselor de resurse de utilaje si transport din listele cuprizand cantităţile de lucrări) necesare pentru execuţia lucrărilor; - forţa de muncă necesară execuţiei lucrarilor inclusive pentru specialişti necesari potrivit legislaţiei in vigoare în domeniul construcţiilor si instalatiilor, in special instalatii electrice; - orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; - transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; - orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; - orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; - întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; - activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; - pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la: a) Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice); b) Planul calităţii pentru execuţie; c) Planul de control al calităţii; d) Certificările şi rezultatele testelor materialelor - Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare; Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în Proiectul tehnic de executie: părţi scrise: date generale, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, părţi desenate, planşe pe specialitate, plaşe de detalii de execuţie, anexe la prezentul caiet de sarcini şi făcând parte integrantă din acesta; Termenul de executie al lucrarilor este de 12 luni de la data ordinului administrativ de incepere al lucrarilor. Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 48 de luni de la data procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Execuţie lucrări în cadrul proiectului « MODERNIZARE SI DOTARE CAMIN CULTURAL DIN LOCALITATEA CARASTELEC, JUDETUL SALAJ  
Execuţie lucrări în cadrul proiectului «EFICIENTIZARE ENERGETICĂ LA CLĂDIRE SCOALĂ SURDUC-CORP A(NOU)»  
Execuţie lucrări în cadrul proiectului «EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CAMIN CULTURAL CRISTOLŢEL COMUNA SURDUC, JUDEŢUL SĂLAJ»  
Execuţie lucrări în cadrul proiectului «EFICIENTIZARE ENERGETICĂ LA CLĂDIRE SCOALĂ SURDUC-CORP A(NOU)»  
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Centru de zi pentru copii aflaţi in situaţie de risc de separare de părinţi in comuna CREACA, judeţul SALAJ – (cod serviciu social 8891CZ-C-II)"  
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “EFICIENTIZAREA ENERGETICA A SEDIULUI PRIMARIEI PLOPIŞ, JUDETUL SALAJ"  
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “Creşterea eficienţei energetice a clădirii sediului primăriei şi căminului cultural, localitatea Buciumi, comuna Buciumi, judeţul Sălaj"  
Execuţie de lucrări in cadrul obiectivului de investitii “PASARELĂ PIETONALĂ PESTE RÂUL SOMEŞ, LA CORMENIŞ, COMUNA LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ" - “INTERVENŢII PENTRU FINALIZAREA LUCRĂRILOR REVĂZUTE ÎN PROIECT 2011"  
Execuţie lucrări în cadrul proiectului “EFICIENTIZARE ENERGETICĂ LA SEDIU PRIMĂRIE ŞI CĂMIN CULTURAL LOZNA, JUDEŢUL SĂLAJ"  
Executie lucrari in cadrul proiectului “RENOVAREA ENERGETICA A DISPENSARULUI MEDICAL DIN LOCALITATEA DOBRIN, COM. DOBRIN, JUD. SALAJ"