Contractul de achizitie publica vizeaza executia lucrarilor , privind obiectivul investiţional "Asfaltare străzi II, din oraşul Curtici, jud.Arad" din cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny".
Necesitatea achiziţionării lucrărilor pentru implementarea proiectului, are la baza Referatul de necesitate nr.20583/23.08.2022, intocmit de catre Serviciul Urbanism al oraşului Curtici, precum si Programul anual de ...
Contractul de achizitie publica vizeaza executia lucrarilor , privind obiectivul investiţional "Asfaltare străzi II, din oraşul Curtici, jud.Arad" din cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny".
Necesitatea achiziţionării lucrărilor pentru implementarea proiectului, are la baza Referatul de necesitate nr.20583/23.08.2022, intocmit de catre Serviciul Urbanism al oraşului Curtici, precum si Programul anual de Achizitii al oraşului Curtici nr.20616/23.08.2022, varianta 20, la poziţia 9.
Avand in vedere obiectul contractului, respectiv executarea lucrărilor de asfaltare, privind obiectivul investiţional "Asfaltare străzi II, din oraşul Curtici, jud.Arad" din cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny" scopul general al proiectului, este imbunatatirea calitatii vietii populatiei orasului Curtici, infrastructura de calitate care are ca efect inclusiv protejarea mediului înconjurător.
Lucările de asfaltare, etapa a doua în oraşul Curtici, continua unul dintre demersurile de anvergură ale administraţiei locale din ultimii ani, obiectiv major stabilit în documentele strategice ale autorităţii locale, în speţă:
-Strategia Integrata de Dezvoltare Locală 2021-2030 a oraşului Curtici, capitolul VII.1-Politici şi programe sectoriale, sector 2-Infrastructură/Mobilitate urbană, politica 2.1 Extinderea şi modernizarea infrastructurii rutiere;
-Planul de Mobilitate Urbană Durabilă al oraşului Curtici, la capitolul 6.2 Direcţii de acţiune şi proiecte operaţionale.
Obiectivele specifice/ obiective preconizate ale proiectului:
Proiectul este benefic din punct de vedere al protectiei mediului, asigurand, diminuarea efectelor poluarii aerului asupra mediului si sanatatii populatiei, cauzate de emisiile de gaze de esapament de la autovehicule.
Impactul lucrărilor propuse asupra mediului va fi minim.
Impactul potenţial asupra mediului este redus si acceptabil in perioada de executie a lucrărilor datorita anumitor factori cum ar fi: zgomot, vibratii, poluare atmosferica, scurgeri accidentale de combustibili cauzate de mijloacele de transport si executie a lucrarii.
Impactul asupra mediului si asupra factorului uman este însă de scurtă durată, adică pe perioada de executie a lucrărilor.
Pe zona de interes a proiectului, nu există habitate prioritare, zone naturale sau seminaturale, acestea fiind situate la distante mai mari de zona lucrărilor proiectate.
Proiectul este benefic din punct de vedere al creşterii calităţii infrastructurii care determină siguranţa în trafic şi în general creşterea calităţii vieţii locuitorilor oraşului Curtici.
Obiectivul preconizat al proiectului, îl reprezintă asfaltarea următoarelor străzi din oraşul Curtici, asa cum sunt mentionate in Proiectul Tehnic nr.05/2022
SURSA DE FINANTARE
Fonduri nerambursabile în cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny" si bugetul local.
Bugetul alocat proiectului este prevazut in Planul Anual de Achizitii al orasului Curtici nr. 20616/23.08.2022, varianta 20, la poziţia 9 si in Bugetul orasului Curtici la capitolul 84.03.03, titlul 71.
Conform referatului de necesitate nr. 20583/23.08.2022, suma alocată din bugetul local reprezentând contribuţia proprie a oraşului Curtici, se va defalca multianual pentru perioada 2023-2025, după cum urmează:
- pentru anul 2023: 865.000 lei,
-pentru anul 2024: 1.545.000 ,
- pentru anul 2025 :2.224.000 lei
din totalul valorii estimate de 11.911.940.00 lei ,diferenţa urmând a se aloca după semnarea contractului de finanţare, pe parcursul a 12 luni-termen de execuţie a lucrărilor, conform clauzei suspensive prezentată în cadrul Fişei de Date la informaţii suplimentare.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare în a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.