Contractul de achizitie publica vizeaza executia lucrarilor , privind obiectivul investiţional "Asfaltare străzi II, din oraşul Curtici, jud.Arad" din cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny".
Avand in vedere obiectul contractului, respectiv executarea lucrărilor de asfaltare, privind obiectivul investiţional "Asfaltare străzi II, din oraşul Curtici, jud.Arad" din cadrul Programului National de Investiţii ...
Contractul de achizitie publica vizeaza executia lucrarilor , privind obiectivul investiţional "Asfaltare străzi II, din oraşul Curtici, jud.Arad" din cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny".
Avand in vedere obiectul contractului, respectiv executarea lucrărilor de asfaltare, privind obiectivul investiţional "Asfaltare străzi II, din oraşul Curtici, jud.Arad" din cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny" scopul general al proiectului, este imbunatatirea calitatii vietii populatiei orasului Curtici, infrastructura de calitate care are ca efect inclusiv protejarea mediului înconjurător.
SURSA DE FINANTARE
Fonduri nerambursabile în cadrul Programului National de Investiţii “Anghel Saligny" si bugetul local.
Suma alocată din bugetul local reprezentând contribuţia proprie a oraşului Curtici, se va defalca multianual pentru perioada 2023-2025, după cum urmează:
- pentru anul 2023: 865.000 lei,
-pentru anul 2024: 1.545.000 ,
- pentru anul 2025 :2.224.000 lei
din totalul valorii estimate de 11.911.450.00 lei, diferenţa urmând a se aloca după semnarea contractului de finanţare, conform clauzei suspensive prezentată în cadrul Fişei de Date la informaţii suplimentare.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare în a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.