Executie lucrari pentru “REFACERE SI MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA IN COMUNA MERA, JUDETUL VRANCEA".
Strazile propuse pentru modernizare se regăsesc în Inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al Comunei MERA, asigurand legătura la reţeaua de drumuri comunale, judetene, nationale si la alte strazi din interiorul comunei.
In cadrul contractului sunt propuse urmatoarele activitati descrise in PROIECTUL TEHNIC:...
Executie lucrari pentru “REFACERE SI MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA IN COMUNA MERA, JUDETUL VRANCEA".
Strazile propuse pentru modernizare se regăsesc în Inventarul bunurilor care aparţin domeniului public al Comunei MERA, asigurand legătura la reţeaua de drumuri comunale, judetene, nationale si la alte strazi din interiorul comunei.
In cadrul contractului sunt propuse urmatoarele activitati descrise in PROIECTUL TEHNIC:
- scarificarea şi reprofilarea mecanică cu autogrederul a împietruirii existente;
- realizarea stratului de balast cu aşternere şi compactare mecanică;
- realizarea stratului de piatra sparta amestec optimal cu aşternere şi compactare mecanică, conform normelor tehnice în vigoare;
- realizarea stratului de legătură din mixtura asfaltica de tip BADPC 22,4, aşternerea mixturii asfaltice se va face cu repartizatorul finisor, iar cilindrarea cu cilindri compactori conform normelor tehnice în vigoare;
- realizarea stratului de uzură din beton asfaltic de tip BAPC 16, aşternerea mixturii asfaltice se va face cu repartizatorul finisor, iar cilindrarea cu cilindri compactori conform normelor tehnice în vigoare;
- închiderea suprafeţei stratului de uzură cu dressing.
Valoarea estimată a contractului a fost stabilită conform devizului general al obiectivului de investiţii “REFACERE SI MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA IN COMUNA MERA, JUDETUL VRANCEA", 1.384.304,34lei fără TVA, defalcata in:
4.1 Constructii si instalatii 1.364.304,34
5.1 Organizare de santier 20.000,00
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 9. Autoritatea Contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări cu cel mai târziu 6 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor, în conformitate cu prevederile art.160 şi art.161 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.